Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اعلام کرد:

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان گلستان

برگزاری جشن درختکاری، ارایه چند طرح تحقیقاتی و نشست هم اندیشی در دانشگاه، برپایی گردهمایی مشترک با بسیج سازندگی با حضور بهره‌برداران مرتع، برگزاری نشست اعضای کارگروه طرح مدیریت جامع، نشست هم اندیشی با حضور رئیس کل دادگستری و تمامی قضات استان، برگزاری گردهمایی بزرگ همیاران طبیعت دانش آموزی و ... از برنامه های هفته منابع طبیعی امسال در استان گلستان به شمار می رود.

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان گلستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان برنامه های هفته منابع طبیعی در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، ابوطالب قزلسفلو برنامه های هفته منابع طبیعی امسال را در استان اعلام کرد.

به گفته وی برگزاری جشن درختکاری در ضلع جنوب غربی شهر قرق، ارایه چند طرح تحقیقاتی در مرکز چالکی و سپس نشست هم اندیشی در دانشگاه، برپایی گردهمایی مشترک با بسیج سازندگی در گنبد با حضور بهره برداران مرتع، برگزاری نشست اعضای کارگروه طرح مدیریت جامع چهل چای در فرمانداری مینودشت و سپس بازدید از طرح از برنامه های روز نخست تا پنجم هفته منابع طبیعی امسال در استان به شمار می رود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: برنامه های روز پنجم تا هفتم هفته منابع طبیعی امسال در استان شامل برپایی کارگاه آموزشی و نشست هم اندیشی با حضور رئیس کل دادگستری و تمامی قضات استان در دادگستری شهرستان گرگان، بازدید میدانی با حضور سازمان های مردم نهاد، برگزاری گردهمایی بزرگ همیاران طبیعت دانش آموزی در کانون طه گرگان و توزیع نهال رایگان در مصلی‌ها، برپایی کارگاه آموزشی سلامت اداری و دیدار با علماء می شود.

گفتنی است هفته منابع طبیعی طی روزهای پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید