Iranian Agriculture News Agency

با حضور مقامات کشوری و لشگری و مدیران صنعتی و تجاری

برترین شرکت‌های ایران در سال 95 شناخته شدند

چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران TOPEX برگزار شد.

برترین شرکت‌های ایران در سال 95 شناخته شدند


چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران TOPEX برگزار شد.


به گزارش ایانا، در چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران TOPEX که با حضور مقامات کشوری و لشگری و مدیران صنعتی و تجاری در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران، برگزار شد و از جمعی از شرکت ها و سازمان ها تقدیر ویژه به عمل آمد و شرکت های برتر سال ۱۳۹۵ خورشیدی طی مراسم خاصی در گروه های ویژه صنعتی معرفی شده و تقدیر شدند .
سینا سنجری رئیس انجمن مفاخر صنعتی ایران و دبیر جشنواره برترین شرکتهای ایران
و جمعی از مدیران وزارتخانه های مسئول و مرتبط حضور یافته و تعدادی از آن ها به ایراد سخنرانی در باب اهمیت حمایت از تولید ملی و شرکت های داخلی پرداختند.
در این مراسم، سینا سنجری دبیر دایمی جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران و رییس انجمن مفاخر صنعتی ایران بر اهمیت فرهنگ تکریم تفکر تولیدی و حمایت همه جانبه از شرکت های ایرانی تاکید کرده و با تقدیر از عزم دولت و مجلس برای ایجاد اشتغال، خواستار پیگیری جدی مسایل و مشکلات شرکت ها توسط دولت، مجلس و قوه قضاییه برای دستیابی به اهداف کلان نظام در راستای اصل ارزشمند اقتصاد مقاومتی شد.
در انتهای این مراسم و در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاودهای شرکت ها برتر ایرانی، شرکت های برتر سال ۱۳۹۵ که توسط کمیته ارزیابی چهارمین دوره جشنواره انتخاب و بعنوان برترین شرکت های سال در گروه های مختلف تخصصی معرفی و تقدیر شدند.
در این مراسم امیر سرتیپ احمد دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش؛ دریادار شایگان نماینده دریادار دکتر حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش؛ مهندس علوی مشاور وزیر اطلاعات؛ حجت السلام و المسلمین حسین زاده دبیر کل بنیاد قرآنی کشور؛ حجت السلام والمسلمین دکتر ملبوبی رئیس انجمن دوستی ایران و کانادا؛ سرهنگ پاشا پور رئیس سازمان ایثارگران ارتش؛ دکتر عسگر زاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان و بهروز فروتن کار آفرین نمونه و پیشکسوت حضور داشتند.
لیست شرکت های برتر سال ۱۳۹۵ خورشیدی که توسط کمیته ارزیابی چهارمین دوره جشنواره انتخاب و بعنوان برترین شرکت های سال در گروه های مختلف تخصصی معرفی و تقدیر شدند، به شرح زیر است.
1- بانک صادرات ایران
2- بانک حکمت ایرانیان
3- بانک سینا
4- پتروصنعت جنوب
5 - کبیر پانل
6 -لاستیک دنا
7- سازمان توسعه منایع انرژی
8- سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران
9- صنایع سیمان زابل
10 - سرمایه گذاری الوند
11- فن آوا سیستم
12- ابنیه فنی تهران
13- صنایع خاک چینی ایران
14- تهیه و تولید مواد معدنی ایران
15 - سرما آفرین
16 - لبنیات پاستوریزه پاک
17- تولیدی - بازرگانی صحت
18- موسسه فرهنگی - ورزشی بانک سرمایه 19- پارس فن مغان
20- نبوغ سرمایش
21- فولاد اسدی
22- پارس حیان
23- فروشگاه های زنجیره ای شاپرک
24- تولید صنعتی اخشان
25 - ملورین
27- باهر طب
28- صنعتی آما
29- تعاونی ملی مهر گستر
30- قیر مهر پارسیان
31- پویا صنعت سازه اردشیر
32- دیزین آب میامی
33- مهارت جهان
34- مبلمان اداری آریکا


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید