Iranian Agriculture News Agency

شرکت کشاورزی هندی اپلیکیشن کمک به کشاورزان راه‌اندازی کرد

شرکت کشاورزی ماهیندرا با مسئولیت محدود Mahindra Agri Solutions Ltd (MASL)، اعلام کرد اپلیکیشن تلفن همراه برای کمک به کشاورزان راه‌اندازی کرده است.

شرکت کشاورزی هندی اپلیکیشن کمک به کشاورزان راه‌اندازی کرد

شرکت کشاورزی ماهیندرا با مسئولیت محدود Mahindra Agri Solutions Ltd (MASL) ، اعلام کرد اپلیکیشن تلفن همراه برای کمک به کشاورزان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایانا از اکونومیک تایمز، Ashok Sharma ، مدیر عامل شرکت ماهیندرا، گفت: "اپلیکیشن ' MyAgriGuru ، ابزاری است که می تواند به کشاورزان کمک کند و به دو زبان انگلیسی و هندی در سراسر هند و روی گوشی ها با سیستم Andorid قابل دسترس است. ما در نظر داریم تاثیر مثبت بر زندگی 75 میلیون کشاورز تا سال 2025 بگذاریم."

شرکت ماهیندرا در حال همکاری با دپارتمان هواشناسی هند ( Indian Meteorological Department (IMD) ) در زمینه پیش بینی آب و هوا برای دوره پنج روزه است چراکه این موضوع برای فعالیت های کشاورزی که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار دارد، بسیار حیاتی است.

همچنین این برنامه با Commodity Exchange - NCDEX (مرکز تبادل کالا ) در راستای به اشتراک گذاشتن قیمت ها ازمناطق مختلف در سراسر کشور هند در زمان واقعی ارتباط دارد - که این موضوع می تواند به کشاورزان برای مقایسه قیمت ها و دنبال کردن بهترین قیمت ها در سراسر کشور کمک کند."

Sharma گفت: " MyAgriGuru ، دیجیتال کردن کشاورزی هند به عنوان بخشی از برنامه دیجیتال هند 'Digital India' می داند. چرا که می تواند نقش مهمی در دستیابی به هدف های دولت برای دو برابر کردن درآمد کشاورزان تا سال 2022 بازی کند. این برنامه کشاورزان را قادر می سازد تا به تصمیم گیری آگاهانه در هر مرحله از فرآیند کشاورزی هم در افزایش بهره‌وری کشاورزی و هم درآمد پایدار کمک کند."

از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به دسترسی agri-buzz (1)، بازار قیمت و آب و هوا، اشاره کرد./

ترجمه: فرحناز سپهری

پی‌نوشت:

1- از بزرگ‌ترین مراکز در هند است که در زمینه خرید و فروش نهاده های کشاورزی مانند دانه و محصولات، مواد شیمیایی، کود، ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات و تجهیزات... فعالیت دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید