Iranian Agriculture News Agency

طرح جدید «تله پرداز» در بانک کشاورزی راه اندازی شد

طرح «تله پرداز» با هدف اجرای مأموریت های بانک کشاورزی در امور مشتریان به ویژه ارائه خدمات نوین بانکی، در این بانک راه اندازی شد.

طرح جدید «تله پرداز» در بانک کشاورزی راه اندازی شد

طرح «تله پرداز» با هدف اجرای مأموریت های بانک کشاورزی در امور مشتریان بویژه ارائه خدمات نوین بانکی، در این بانک راه اندازی شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این طرح خریدار بدون نیاز به دستگاه کارتخوان و کارت بانکی می تواند هزینه صورتحساب خود را با استفاده از اپلیکیشن «آپ» با سرعت و سهولت به فروشنده (پذیرنده بانک کشاورزی) پرداخت کند.

براساس این گزارش، تله پرداز با مشارکت شرکت آسان پرداخت در این بانک اجرایی شده است و برای کسب و کار هایی که سرویس ارسال کالا (پرداخت در محل) یا ارائه خدمت دارند یا مراکز خریدی که پرداخت مبلغ را بدون مراجعه به صندوق یا پرداخت بدون کارت در صندوق به مشتریان خود ارائه می دهند، مناسب و کاربردی است.

امکان انجام تراکنش از راه دور با تلفن همراه از مهم ترین مزیت های این روش پرداخت است که از افشای رمز کارت مشتریان جلوگیری می کند.

همچنین امکان پرداخت غیر حضوری، پرداخت هزینه صورتحساب بدون استفاده از کارت بانکی، پرداخت سریع فقط با وارد کردن رمز دوم، ارسال پیامک برای خریدار و فروشنده پس از انجام تراکنش، امکان پرداخت تا سقف 500 میلیون ریال در روز با هرکارت عضو شبکه شتاب و مدیریت خریدها از طریق اپلیکیشن از دیگر مزیت ها و قابلیت های این طرح است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید