Iranian Agriculture News Agency

در سفر هیأت تجاری ویتنام به بوشهر عنوان شد:

توسعه سرمایه‌گذاری ویتنام در بخش کشاورزی استان بوشهر

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: مزیت‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان بوشهر در زمینه‌های تولید خرما، میگوی پرورشی و صید ماهیان غیرخوراکی (مارماهی، ماهی مرکب و ماهی یال اسبی) است که مورد توجه هیأت ویتنامی قرار گرفت و آنان خواستار سرمایه گذاری در این دو بخش (شیلات و نخیلات) در استان شدند.

توسعه سرمایه‌گذاری ویتنام در بخش کشاورزی استان بوشهر

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از توسعه سرمایه‌گذاری ویتنام در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر، مصطفی قلی پور با بیان این مطلب گفت: هیأت تجاری ویتنامی با سفر به استان بوشهر از نخلستان های تنگستان و مزارع پرورش میگو سایت دلوار و واحدهای صنایع تبدیلی و فرآوری آبزیان (ماهی و میگو) و خرمای استان بوشهر بازدید کردند و با ظرفیت های شیلاتی و باغی استان آشنا شدند.

وی افزود: مزیت ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان بوشهر در زمینه های تولید خرما، میگوی پرورشی و صید ماهیان غیرخوراکی (مارماهی، ماهی مرکب و ماهی یال اسبی) است که مورد توجه هیأت ویتنامی قرار گرفت و آنان خواستار سرمایه گذاری در این دو بخش (شیلات و نخیلات) در استان شدند.

مدیر صنایع کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: هیأت ویتنامی همچنین آمادگی خود را به منظور سرمایه گذاری در بخش شیلات، آبزی پروری و تکنولوژی های نوین صنایع تبدیلی شیلات، نخیلات و ماشین آلات فرآوری این بخش ها اعلام کردند و خواستار برقراری مناسبات اقتصادی مستمر در این زمینه با استان بوشهر شدند.

قلی پور یادآور شد: در این بازدید و جلسات مشترک با هیأت تجاری ویتنامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان، مدیر صنایع کشاورزی استان، مدیرکل شیلات استان و سایر مسئولان و فعالان بخش خصوصی کشاورزی مرتبط حضور داشتند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید