Iranian Agriculture News Agency

"بایر " به همراه موسسه خیریه انگلیسی انجام می دهد

آموزش و تشویق مدارس به تدریس مواد غذایی و کشاورزی

بخش حفاظت محصول کشاورزی (Crop protection) شرکت بایر با موسسه خیریه کشاورزی انگلستان به تشویق مدارس برای تدریس مواد غذایی و کشاورزی به دانش آموزان می پردازد.

آموزش و تشویق مدارس به تدریس مواد غذایی و کشاورزی

بخش حفاظت محصول کشاورزی ( Crop protection ) شرکت بایر با موسسه خیریه کشاورزی انگلستان به تشویق مدارس برای تدریس مواد غذایی و کشاورزی به دانش آموزان می پردازد.

به گزارش ایانا از وب سایت Fresh Produce Journal ، علوم زراعت بایر ( Bayer Crop Science ) ، 10 هزار پوند ، به منظور آموزش معلمان برای کار با کشاورزان ، به عنوان بخشی از برنامه آموزشی مدرسه سرمایه گذاری کرده است.

سرمایه گذاری با همکاری موسسه خیریه کشاورزی در واریک‌شایرانگلستان Countryside Education (FACE) انجام شده، که در آغاز قرار است به آموزش بیش از 150 معلم در مزارع سراسر کشور کمک کند.

این سرمایه گذاری باعث می شود تا 12 هزار کودک بیشتر در مورد کشاورزی و یا مواد غذایی در مدرسه آموزش بینند، همچنین بازدید یک هزار و 750 کودک از مزرعه به عنوان بخشی از آموزش در نظر گرفته شده است.

بررسی های این سازمان ها نشان داد که شمار بیشتری از کشاورزان علاقه مند به فعالیت های آموزشی با بهره گیری از مزارع شان هستند، اما اغلب معلمان از فرصت های آموزشی کشاورزی بی اطلاع هستند.

Dan Corlett ، مدیر اجرایی FACE گفت: "پس از حضور در یک دوره آموزشی معلمان، 9 نفر از 10 معلم مباحث مواد غذایی و کشاورزی به برنامه تدریس خود اضافه کردند ، 13 درصد بازدید از مزرعه در عرض سه سال انجام می شود و همه چیز در مورد ایجاد اعتماد معلمان فراهم است."

Michael Muncey ، رئیس Bayer Crop Science در انگلستان، گفت: "با تشویق معلمان بیشتر برای ادغام کشاورزی به برنامه آموزشی شان، امیدواریم که هم معلمان و هم دانش آموزان کشاورزی را به عنوان یک حرفه انتخاب کنند."

وی امیدوار است که این مسیر درک بیشتری درباره تولید مواد غذایی در میان دانش آموزان به وجود آورد.

Muncey گفت: "بسیاری از معلمان دانش کمی در مورد کشاورزی دارند، بنابراین این نشست ها به معلمان کمک می کند تا چگونه آن ها آموزش مواد غذایی، کشاورزی و روستا را در کلاس های خود تدریس کنند."

وی افزود:"به طور معمول این دوره ها در مزرعه اجرا می شود و به معلمان ایده هایی در مورد گنجاندن این مطالب به برنامه درسی می دهد .این یک فرصت خوبی برای فعالیت های بیشتر آموزشی در مزرعه است، که در آن با ارایه مطالبی به کشاورزان اینده از طریق دوره های کارآموزی و یا از طریق تجربه کاری داده می شود."

حدود 19 درصد از کشاورزان در حال حاضر میزبانی مدارس را دارند و 17 درصد هم علاقه مند به این کار هستند و در مجموع، حدود 40 درصد از کشاورزان نشان دادند که آن ها علاقه مند به انجام بیشتر فعالیت های آموزشی هستند.

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید