Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبرداد :

۱۳۵۰ تن میوه برای شب عید در کردستان تامین شد

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هزار تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب برای تامین شب عید دراستان خریداری و توزیع آن از ۲۱ اسفند آغاز شده است .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هزار تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب برای تامین شب عید دراستان خریداری و توزیع آن از ۲۱ اسفند آغاز شده است .

شهریار حنیفی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از ۲۱ اسفند در سراسر استان کردستان آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد، گفت: هزار تن پرتقال به قیمت ۲ هزار و ۱۰۰ تومان در مراکز عرضه دراختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است .

وی با اشاره به تهیه ۳۵۰ تن سیب برای تامین شب عید مردم استان، عنوان کرد: قیمت سیب برای مصرف کنندگان هم تا حال حاضر ۳ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است .

وی از افزایش ۲۵ درصدی خرید میوه شب عید امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و اظهارداشت: سال گذشته ۶۰۰ تن پرتقال و سیب خریداری شده بود .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اضافه کرد: ۷۵ غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح استان راه اندازی شده که از این تعداد ۱۹ غرفه در سنندج ایجاد شده است .

حنیفی در خصوص میزان و قیمت سایر اقلام خوراکی هم گفت: ۶۰۰ تن برنج سفید هندی به قیمت هر کیلو ۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری شده که هم اکنون در حال عرضه آن هستیم .

وی ادامه داد: ۲۰۰ برنج ۱۱۲۱ هندی هم به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۸۰۰ تومان در نمایشگاه های بهاره مستقر در کل استان عرضه شده و مردم می توانند در این نمایشگاه ها اقدام به خرید این نوع برنج کنند .

وی عنوان کرد: گوشت قرمز وارداتی به قیمت هر کیلو ۲۳ هزار و گوشت قرمز داخلی هم به قیمت هر کیلو ۲۲ هزارتومان و مرغ منجمد هم به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در مراکز عرضه توزیع شدند .

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهارداشت: سازمان تعاون روستایی استان هم مکلف شده در نقاط روستایی که دارای فروشگاه توزیع و عرضه مواد خوراکی هستند، اقلام موردنیاز شب عید را در اختیار مردم قرار دهند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید