Iranian Agriculture News Agency

با اهدای لوحی از سوی استاندار تهران؛

سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا شناخته شد

با اهدای دو لوح جداگانه از سوی استاندار تهران از اقدامات تاثیرگذار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر درحوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر شد.

سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا شناخته شد

با اهدای دو لوح جداگانه از سوی استاندار تهران از اقدامات تاثیرگذار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر درحوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، درمتن پیام سید حسین هاشمی، استاندار تهران خطاب به علی اشرف منصوری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران آمده است :

نظر به اقدام های ارزشمند، تاثیرگذار و بسیجی وار جنابعالی در حوزه پدافند غیر عامل به ویژه در گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل سال جاری ، از شما نهایت تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) مسئلت می نمایم .

هم چنین در مراسم دیگیری استاندار و رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اهدای لوحی از تلاش و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و دست اندرکاران در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 1395 تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید