Iranian Agriculture News Agency

گام های سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در راستای اقتصاد مقاومتی؛

کسب 5 رتبه برتر کشوری در حوزه کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از کسب 5 رتبه برتر کشوری در حوزه کشاورزی خبر داد و افزود: به دنبال حمایت های بی دریغ وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، معاونان این مجموعه و تلاش و مجاهدت همکاران در سال 95 شاهد توفیقات چشمگیر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی درسطح استان تهران بودیم.

کسب 5 رتبه برتر کشوری در حوزه کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از کسب 5 رتبه برتر کشوری در حوزه کشاورزی خبر داد و افزود: به دنبال حمایت های بی دریغ وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، معاونان این مجموعه و تلاش و مجاهدت همکاران در سال 95 شاهد توفیقات چشمگیر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی درسطح استان تهران بودیم .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری افزود: کسب رتبه های برتر کشوری در اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، توسعه واحدهای گلخانه ای، بازسازی و نوسازی گلخانه های سنتی، جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و نیز درجذب منابع مکانیزاسیون از توفیقات این سازمان در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال 95 بود .

جهاد کشاورزی استان تهران درجایگاه نخست کشوری سامانه های نوین آبیاری

با اعلام زارع، مشاور وزیر و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری استان تهران در اجرای سامانه های نوین آبیاری طی 6 ماه متوالی با اختلاف چشمگیر درصدر استان های کشور قرار گرفت و جایگاه اول کشوری را به دست آورد؛ به این ترتیب این سازمان توانست درسال جاری با 220 درصد عملکرد نسبت به برنامه ابلاغی در صدر استان های کشور قرار دارد .

استان تهران رتبه اول کشور در توسعه واحدهای گلخانه‌ای

بنابر اعلام طهماسبی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی، استان تهران از ابتدای سال جاری تا نیمه اسفند ماه با ایجاد ۲۰۵ هکتار گلخانه و با رشد بیش از دوبرابر نسبت به هدف گذاری وپرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۷۶۳ میلیارد ریال موفق به اخذ رتبه یک کشوری در قیاس با سایر استان های کشور شده است .

کسب رتبه نخست کشوری در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی

بانک کشاورزی استان تهران ، جهاد کشاورزی استان را درجایگاه اول کشور در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و دررتبه دوم جذب منابع تسهیلاتی بنگاه های کوچک و متوسط دانست .

جهاد کشاورزی استان تهران درجذب مکانیزاسیون نیز اول کشوری شد

بنابر اعلام عباسی، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی استان تهران در رتبه بندی وضعیت جذب تسهیلات خط اعتباری سال جاری کل کشور، استان تهران با جذب ۲۱۰ میلیون ریال نسبت به سهمیه استان (به میزان131500میلیون ریال) با ۱۵۸ درصد رتبه یک کشوری قرار دارد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید