Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان خبر داد:

توزیع میوه تنظیم بازار در همدان از فردا آغاز می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تأمین میوه مورد نیاز بازار مد نظر دولت نیست، بلکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت انجام می شود.

توزیع میوه تنظیم بازار در همدان از فردا آغاز می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال فردا (روز پنجشنبه) خبر داد.

به گزارش ایانا از همدان، رضا عباسی با بیان این مطلب گفت: روز پنجشنبه توزیع میوه تنظیم بازار با نرخ دولتی آغاز می شود.

وی افزود: میوه تنظیم بازار شامل سیب و پرتقال است که با توجه به تصمیم کمیته راهبری استان با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف از عرضه محصول سیب و پرتقال به بازار، تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده است، افزود: تأمین میوه مورد نیاز بازار مد نظر دولت نیست، بلکه عرضه میوه در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت انجام می شود.

وی ادامه داد: در تأمین میوه طرح تنظیم بازار با توجه به سهمیه کشوری استان مشکلی وجود ندارد و میوه سیب و پرتقال در سردخانه های استان برای اجرای کامل طرح موجود است.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه در طرح تنظیم بازار نمی تواند با قیمت میوه در بازار تفاوت چشم گیری داشته باشد، افزود: قیمت محصول سیب و پرتقال روز پنجشنبه همزمان با آغاز توزیع توسط کمیته راهبری طرح که استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان ها در آن عضویت دارند، تصویب شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید