Iranian Agriculture News Agency

پیام شادباش زودهنگام رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت نوروز 1396

مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1396 به خانواده دامپزشکی پیام تبریک صادر کرد.

پیام شادباش زودهنگام رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت نوروز 1396
به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1396 به خانواده دامپزشکی پیام تبریک صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال


نوروز 1396 سرآغاز سالی است که طلیعه مبارک آن مزین به میلاد بانوی خوبی ها، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است. و بی شک توسل و تمسک به انوار قدسی آن بانوی بزرگوار، راهنما و راهگشای همه ما خواهد بود.
نوروز پیام آور بهار طبیعت و تعبیری زیبا از رستاخیز حی داور است. نوروز پیام آور نوع دوستی و تلاش انسان ها برای تولدی دوباره و تعالی مردمانی است که در بارگاه پرشکوه خلقت، همراه با زمزمه های عاشقانه یا مقلب القلوب، پاسدار پاکی و صداقت هستند.
سال 1395 با تمام فراز و نشیب هایش گذشت و سازمان دامپزشکی کشور همگام و همسو با دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و سیاست های کلی سلامت، با همکاری بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی و با وجود مخاطرات ناخواسته ای چون شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور، توانست خدمات موثری را در جهت مقابله با بیماری ها، تامین بهداشت عمومی، ارتقای سلامت غذایی، صیانت از سرمایه دامی و رونق و پویایی صادرات دام و فرآورده های آن به انجام برساند و موفقیت های اثربخشی همچون تصویب چند ماده قانونی، ساختار ساز و تحول زا در برنامه ششم توسعه و احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی در جهت حضور هرچه موثرتر بخش خصوصی دامپزشکی در عرصه عمل، ترمیم اعتبارات مبارزه با بیماری ها، گسترش فضای اطلاع رسانی، ارتقاء سواد بهداشتی عمومی و آگاهی بخشی از خدمات دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی از طریق تعامل مناسب با سازمان صدا و سیما و سایر رسانه ها؛ در این روند به دست آورد.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال 1396 هجری خورشیدی به یکایک همکاران ارجمند، ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تمامی فعالان و تلاشگران حاضر در عرصه سلامت و دامپزشکی، رجاء واثق دارم در سال جدید نیز بسان سنوات گذشته در مسیر بهبود سلامت زیستی و تأمین سلامت مردم شریف ایران، تولید ثروت و تحکیم مبانی اقتصاد ملی، موفق بوده و سالی توأم با موفقیت و پیشرفت را پیش رو داشته و با عزم و همدلی بیشتر، همگان شاهد پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان بیش از پیش در این عرصه باشیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید