Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران :

گشت‌های حفظ کاربری اراضی استان تهران در ایام نوروز فعال هستند

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ممکن است در تعطیلات نوروزی عده‌ای اقدام به تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی کنند به همین منظور با استقرار اکیپ‌های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور سامانه ۱۳۱ درصدد جلوگیری از تخلفات است.

گشت‌های حفظ کاربری اراضی استان تهران در ایام نوروز فعال هستند



مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ممکن است در تعطیلات نوروزی عده‌ای اقدام به تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی کنند به همین منظور با استقرار اکیپ‌های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور سامانه ۱۳۱ درصدد جلوگیری از تخلفات است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، قاسم عنایتی اظهار داشت: براساس ارزیابی‌‌ها ممکن است در تعطیلات نوروزی عده‌ای اقدام به تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی کنند به همین منظور با استقرار اکیپ‌های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور سامانه 131درصدد جلوگیری از هرگونه تخلف تغییر کاربری اراضی زراعی وباغی است .

وی تصریح کرد: در این راستا با مسئولان مربوط هماهنگی لازمه به عمل آمده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد .

عنایتی خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با موارد تخلفی برخورد کردند ، می‌توانند موارد را به سامانه 131 اطلاع دهند تا با مشارکت مردم از زمین‌های زراعی و باغی استان محافظت لازم به عمل آید .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی بوده، سامانه ارتباط مردمی 131 و گشت‌های حفاظت اراضی آمادگی را دارد که به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل اخبار و گزارشات مردمی را دریافت کنند .

عنایتی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه 131 مشاوره به مردم است، ادامه داد: کارشناسان سامانه 131 با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمایی‌های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می‌دهند .

وی ازهمکاری و تعامل با دادگستری استان، نیروی انتظامی و سایر ادارات دارای یگان حفاظت ازجمله محیط زیست، منابع طبیعی و راه و شهرسازی خبر داد و اعلام کرد: جهت استفاده از ظرفیت اطلاعاتی و نظارتی دیگر یگان‌ها در اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال دستگاه‌ها هماهنگ هستند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید