Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خبر داد؛

جذب 88 میلیارد ریال بسته رونق اقتصادی در میاندورود

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از جذب اعتبارات بسته رونق اقتصادی به میزان 88 میلیارد ریال به 25 واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

جذب 88 میلیارد ریال بسته رونق اقتصادی در میاندورود

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از جذب اعتبارات بسته رونق اقتصادی به میزان 88 میلیارد ریال به 25 واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سیدشبر موسوی از جذب اعتبارات بسته رونق اقتصادی به میزان 88 میلیارد ریال خبر داد و گفت: جذب اعتبارات بسته رونق اقتصادی جهت خروج بنگاه‌های اقتصادی از رکود به 25 واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی شامل لبنی، دام، طیور و باغبانی در این شهرستان انجام شد .

وی بیان کرد: در بخش مکانیزاسیون در سال 95 از خط اعتباری 4 مبلغ 21 میلیارد ریال به 107 بهره‌بردار بابت خرید انواع ماشین‌آلات کشاورزی جهت افزایش ضریب مکانیزاسیون و ایجاد اشتغال در این شهرستان پرداخت شد .

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توسعه کشت دانه‌های روغنی و انجام تعهدات ابداعی سازمان در این خصوص در سطح 2 هزار و 50 هکتار کشت کلزا و یک‌هزار و 805 هکتار کشت سویا در منطقه اشاره کرد .

موسوی در پایان گفت: خرید تضمینی گندم در سال‌جاری برای این شهرستان توسط چهار مرکز خرید از گندم‌کاران منطقه به مقدار 11 هزار تن و توزیع بذر گواهی‌شده گندم به میزان 4 هزار تن بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید