Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ارائه شد:

ارزیابی عملکرد مدیران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 95

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به گزارش "ارزیابی عملکرد مدیران" که توسط رئیس دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان ارائه شد، اطلاعات جمع آوری شده را بسیار حائز اهمیت دانست تا بدین وسیله عوامل مؤثر بر کار و نقاط قوت و ضعف مدیریتی سنجیده و از فرصتی که در سازمان فراهم است، برای اصلاح امور استفاده شود.

ارزیابی عملکرد مدیران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 95

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ارزیابی عملکرد مدیران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال 95 از سوی رئیس دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان ارائه شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اسکندر زند با قدردانی از زحماتی که طی سال جاری توسط همکاران ستادی و استان ها صورت گرفت، توفیق خدمت رسانی به جامعه را وسیله‌ای برای کسب رضایت الهی و خوشنودی فردی دانست.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در سال 95 در پیشبرد کارها نصیب همکاران شد، از تاییدات الهی و دعای خیر دوستان بود، اظهار داشت: همدلی و همراهی در مجموعه سازمان مهم ترین ابزاری است که موفقیت های جاری را نصیب کرده است.

معاون وزیرجهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: در سال آتی نیز مجموعه همکاران از عنایات الهی و سعی و تلاش همیشگی برخوردار باشند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزاری این نشست را فرصتی دانست تا در روزهای پایان سال از فعالیت های مجدانه همکاران که گاه بالاتر از ظرفیت خود تلاش داشتند، تقدیر نماید.

وی با اشاره به گزارش "ارزیابی عملکرد مدیران" که توسط رئیس دفتر نظارت و ارزشیابی ارائه شد، اطلاعات جمع آوری شده را بسیار حائز اهمیت دانست تا بدین وسیله عوامل مؤثر بر کار و نقاط قوت و ضعف مدیریتی سنجیده و از فرصتی که در سازمان فراهم است، برای اصلاح امور استفاده شود.

زند همچنین گزارشی از فعالیت و دستاوردهای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ارائه کرد و به حوزه های فعالیت های سازمان پرداخت.

گفتنی است در این نشست با حضور رئیس و معاونان سازمان از سعی و تلاش مجدانه مدیران گروه ها و رؤسای اداره های ستادی سازمان با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید