Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه سوم مؤسسه رازی در فستیوال بین‌المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران

نماینده مؤسسه رازی در اولین فستیوال بین المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران با تأکید بر اینکه معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی به ویژه رئیس و همکاران بخش توبرکولین در کسب این موفقیت مؤثر بودند، گفت: همکاران بخش توبرکولین مؤسسه رازی تلاش های زیادی در راستای موفقیت این اختراع انجام دادند که شایسته قدردانی است.

کسب رتبه سوم مؤسسه رازی در فستیوال بین‌المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران

نماینده مؤسسه رازی در فستیوال بین المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران با اختراع کیت الایزای تشخیص سرمی بیماری توبرکولوزیس"کیت الایزای بیماری یون" موفق به کسب رتبه سوم در گروه پزشکی شد، این درحالی است که رتبه اولی در این گروه احراز و انتخاب نشد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه رازی، روح ا... کشاورز با اشاره به دریافت جایزه و کسب مقام سومی نماینده مؤسسه رازی در اولین فستیوال بین المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران که با حضور مسئولان کشور برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه اولین فستیوال بین المللی جایزه بزرگ اختراعات ایران در سال 1393 تشکیل شد که دو هزار اختراع در 10 گروه در این فستیوال شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان نماینده مؤسسه رازی در گروه اختراعات مربوط به پزشکی، دامپزشکی، علوم دارویی و تجهیزات پزشکی قرار گرفتیم، افزود: در مدت یک سال و نیم این اختراعات در چهار مرحله داوری شدند که در نهایت توانستیم در لیست کاندیدا برای ورود به آکواریوم فناوری قرار بگیریم.

رئیس آزمایشگاه تشخیص بخش توبرکولین مؤسسه رازی بیان کرد: آکواریوم فناوری، مدل جدیدی بود که بر اساس آن اختراعاتی که توانایی تجاری سازی دارند، به سرمایه گذاران معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت ما به عنوان نماینده مؤسسه رازی با اختراع کیت الایزای تشخیص سرمی بیماری توبرکولوزیس"کیت الایزای بیماری یون" موفق به کسب رتبه سوم در گروه پزشکی شدیم، این درحالی است که رتبه اولی در این گروه انتخاب نشد.

کشاورز با تأکید بر اینکه معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی به ویژه رئیس و همکاران بخش توبرکولین در کسب این موفقیت مؤثر بودند، گفت: همکاران بخش توبرکولین مؤسسه رازی تلاش های زیادی در راستای موفقیت این اختراع انجام دادند که شایسته قدردانی است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید