Iranian Agriculture News Agency

دادستان ساری خبر داد؛

تشکیل ستاد جلوگیری از تغییر کاربری اراضی ایام نوروز در مازندران

دادستان ساری با اعلام اینکه هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در سطح استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شده است، گفت: در صورت دریافت گزارش اقدامات لازم در زمان مقرر انجام می‌شود.

تشکیل ستاد جلوگیری از تغییر کاربری اراضی ایام نوروز در مازندران

دادستان ساری با اعلام اینکه هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در سطح استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شده است، گفت: در صورت دریافت گزارش اقدامات لازم در زمان مقرر انجام می‌شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی توسط پرسنل انتظامی استان انجام شد، اظهار کرد: مازندران از استان‌های دارای امنیت پایدار در کشور است و آمادگی مناسب در استان در حوزه امنیتی وجود دارد .

دادستان ساری با اعلام اینکه کشیک‌های نوروزی دستگاه قضایی در استان فعال است، افزود: کشیک ویژه انفال برای برخورد با تخلفات احتمالی فعال است .

وی با اعلام اینکه هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در سطح استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شده است، گفت: در صورت دریافت گزارش اقدامات لازم در زمان مقرر انجام می‌شود .

جعفری در ادامه از آمادگی دستگاه قضا برای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات شورای شهر در استان خبر داد و افزود: واحدهای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات در سطح دادسراها فعال بوده و اقدامات لازم در این ارتباط را انجام می‌دهند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید