Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌ریزی‌های گسترده برای تنظیم بازار در اصفهان

در راستای تنظیم بازار و حفظ ثبات در توزیع میوه و رفع نیاز جامعه، روند توزیع سیب و پرتقال ویژه ایام نوروز 1396 تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد.

برنامه‌ریزی‌های گسترده برای تنظیم بازار در اصفهان

در راستای تنظیم بازار و حفظ ثبات در توزیع میوه و رفع نیاز جامعه، روند توزیع سیب و پرتقال ویژه ایام نوروز 1396 تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، سید محمد موسوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و حفظ ثبات در توزیع میوه و رفع نیاز جامعه، روند توزیع سیب و پرتقال ویژه ایام نوروز 1396 تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اختلاف قیمت میوه‌های توزیعی با نرخ میوه در بازار آزاد، توزیع سیب و پرتقال در فروشگاه‌های کوثر، شرکت‌های تعاونی مصرف و نقاط مشخص شده در سطح شهر برای بهره‌مندی خانواده‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نظارت بر نحوه توزیع در این ایام به طور مستمر توسط کارشناسان و دست اندرکاران مربوطه انجام می‌گیرد تا با هر گونه تخلف احتمالی برخورد لازم صورت گیرد، خوشبختانه تا به امروز مشکل خاصی وجود نداشته و خدمت‌رسانی به مردم با قوت در جریان است، مردم نیز می‌توانند با بیان انتقادات یا پیشنهادات خود در این بخش، ما را در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده برای توزیع سایر محصولات کشاورزی پر مصرف شب عید مردم استان اصفهان از قبیل گوشت سفید، مرغ و گوشت قرمز، عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان همواره می‌کوشد تا با بهره‌گیری از تمامی امکانات در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم و به خصوص قشر زحمت کش کشاورزان قدم بردارد و در این مسیر از کارشناسان و متخصصان برای افزایش رضایت‌مندی جامعه و تامین امنیت پایدارغذایی بهره می‌گیرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید