Iranian Agriculture News Agency

مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس با حضور ابتکار برگزار شد

مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زییست، جمعی از مسئولین محیط زیست و مقامات و مدیران استان از مقابل اداره کل محیط زیست استان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس با حضور ابتکار برگزار شد

مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زییست، جمعی از مسئولین محیط زیست و مقامات و مدیران استان از مقابل اداره کل محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، معصومه ابتکار صبح دوشنبه در مراسم بدرقه پیکر مرحوم حمزه ولوی تاکید کرد: صحبت کردن از یک مدیر امانت‌دار، توانمند، پرتلاش و صادق بسیار سخت است زیرا حمزه ولوی تمامی این خصوصیت‌ها را داشت .

وی ادامه داد: محیط زیست عرصه فداکاری و از خودگذشتگی است که مدیرکل محیط زیست فارس به خوبی در این عرصه درس پس داد .

رئیس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: کار در عرصه محیط زیست با چالش‌ها و سختی فراوانی همراه است زیرا دفاع از منافع ملی با منافع برخی در تقابل است .

ابتکار ادامه داد: کار در محیط زیست با درایت باید همراه باشد که ولوی در این راستا موفق بود .

معاون رییس جمهور بیان کرد: در عرصه محیط زیست شاهد فداکاری‌های مختلفی هستیم که نمونه آن حضور شخص مدیرکل در آتش سوزی سال گذشته در پاسارگاد بود .

ابتکار یادآور شد: در دوران مدیریت حمزه ولوی در فارس اتفاقات بزرگی روی داد که مهمترین آن موفقیت‌ها در عرصه‌های علمی در حوزه تالاب‌ها بود .

بنابراین گزارش، پیکر مرحوم حمزه ولوی (مدیرکل محیط زیست فارس) با بدرقه دوستداران محیط زیست، مردم و مسئولان این استان، راهی کهگیلویه و بویراحمد شد تا در زادگاهش واقع در چرام تشییع و به خاک سپرده شود .

دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت. وی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از کمپین ملی "نه به ریختن زباله"، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود. وی مسئولیت‌هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید