Iranian Agriculture News Agency

طرح دانشگاه نبراسکا-لینکلن راه اندازی شد

آموزش و ارایه مطالب برای کمک به سودآوری کشاورزان/ از هر چهار شغل در نبراسکا، یکی مربوط به کشاورزی است

قیمت پایین در بازار کشاورزی، مشکلاتی را در مورد سودآوری کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است، اما یک طرح جدید به حل این مشکل کمک کرده است.

آموزش و ارایه مطالب برای کمک به سودآوری کشاورزان/ از هر چهار شغل در نبراسکا، یکی مربوط به کشاورزی است

قیمت پایین در بازار کشاورزی، مشکلاتی را در مورد سودآوری کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است، اما یک طرح جدید به حل این مشکل کمک کرده است.

به گزارش ایانا از وب سایت hastingstribune ، دانشگاه نبراسکا-لینکلن (1) طرحی را با نام "تقویت اقتصاد کشاورزی نبراسکا" برای ارایه ابزاری به تولید کنندگان کشاورزی در راستای بهبود بهره وری شان راه اندازی کرد.

جنی ریس، مربی Nebraska Extension برای شهرستان سوارد ( Seward )و یورک ( York ) گفت : "این طرح براساس ماموریت دانشگاه در حمایت از تولید شاورزی ایجاد شده است."


وی گفت: "ما در نظر داریم تا اطلاعات مبتنی بر تحقیق و پژوهش برای کشاورزان و دامداران را به اشتراک بگذاریم تا به آن ها در ایجاد درآمد و یا کاهش هزینه نهاده ها کمک شود."

با توجه به گزارش وزارت کشاورزی نبراسکا، از هر چهار شغل در نبراسکا، یکی مربوط به کشاورزی است و این بخش در اقتصاد این ایالت نقش مهمی دارد.

این طرح به تازگی درسایت های Nebraska Extension's CropWatch و Beef راه اندازی شده، که به نشانی cropwatch.unl.edu و beef.unl.edu قابل دسترسی هستند. اطلاعات در قطعه های کوچک در طول زمان مربوط به مسایل گوناکون پرورش هر فصل قرار داده می شود و به آسانی قابل پردازش هستند.

همچنین مقاله ها هم از ماه های آینده از طریق این دو سایت ارائه می شود که می تواند اطلاعات را به اشتراک بگذارد. همچنین اشتراک گذاری اطلاعات از طریق توییتر و هشتک StrongNebAg # هم انجام می شود.

ریس گفت: "از این طریق افراد می توانند روش های سود آوری را پیدا کنند و البته باید دانست که یک روش برای تمام کشاورزان کار نمی کند."

ساخت اطلاعات برای این طرح، با برگزاری سمینار کشاورزان و دامداران کالج امسال در 22 فوریه در ژنو با تمرکز بر کمک به مدیریت تولید کنندگان در شرایط دشوار فراهم شد.

موضوعات شامل اصول مالی برای صاحبان کسب و کار کوچک، به روز رسانی اطلاعات زراعت و تولید دام، راهنمایی مالی برای اجاره، مذاکرات با وام دهندگان مالی، مدیریت تنش های خانواده های کشاورزان بود.

همچنین ارائه و نگهداری سوابق سالانه می تواند به پیگیری آسان تر هزینه ها و پیدا کردن راه هایی برای حفط موقعیت امن تر بینجامد.

Allan Vyhnalek ، مربی فرمت شهرستان پلات ( Platte ) گفت: "تولید کنندگان باید دقیقا تصمیم بگیرند که چه هدف نهایی مد نظرشان است وسپس در مورد آن بیندیشند و تصمیم گیرهایی را در طول سال اتخاذ کنند."

Brandy VanDeWalle ، مربی این فرمت برای شهرستان های کلی ( Clay ) و فیلمور( Fillmore ) گفت: "کالج Farmers and Ranchers College از سال 2000، با کمک خیرین محلی توانسته به طور رایگان مطالبی را برای عموم ارایه کند. کمیته راهبری هر سال تصمیم می گیرد تا چه مواردی را برای برای رسیدگی به مدیریت در زمان های دشوار که باعث تنش خانواده های کشاورزان هم می شود ، مد نظر قرار دهد."

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- دانشگاه نبراسکا-لینکلن، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در شهر لینکلن، در ایالت نبراسکا در ایالت‌های غرب میانه آمریکا و قدیمی ترین دانشگاه این ایالت به شمار می رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید