Iranian Agriculture News Agency

از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اعلام شد:

"ما به شما نزدیک‌تریم"؛ شعار ترویج در سال 1396/ اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه واکسن رازی

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ۲۲ پروژه بزرگ برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زیربخش های مختلف این سازمان در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه واکسن رازی اختصاص یافته است.

"ما به شما نزدیک‌تریم"؛ شعار ترویج در سال 1396/ اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه واکسن رازی

در نشست شورای مدیران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی شعار سال ١٣٩٦ شعار ترویج " امروز ما به شما نزدیک‌ تریم ". اعلام شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی معاونت ترویج اسکندر زند با بیان این مطلب گفت: طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در سراسر کشور پیشرفت قابل توجهی داشته است که نمونه یک اقدام مقاومتی و اثرگذار بوده است.

وی افزود: ۲۲ پروژه بزرگ برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زیربخش های مختلف سازمان در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و 100 میلیارد تومان برای اجرای پروژه واکسن رازی اختصاص یافته است .

براساس این گزارش، فروغ بنی هاشم مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان روستایی و عشایری نیز در این نشست گفت: اختصاص ۷۰ هزار دلار برای آموزش زنان روستایی و عشایری و اجرای هفت پروژه بین‌المللی با همکاری فائو، دو اقدام مهم در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی بوده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید