Iranian Agriculture News Agency

جذب 100 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کشاورزی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در حوزه اعتبارات عمرانی در سطح ملی و استانی بالغ بر 100 میلیارد تومان و اعتبارات تسهیلاتی تا سقف 533 میلیارد تومان جذب کرده است که این رقم نسبت به سال های گذشته تفاوت شایانی داشته است.

جذب 100 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کشاورزی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در حوزه اعتبارات عمرانی در سطح ملی و استانی بالغ بر 100 میلیارد تومان و اعتبارات تسهیلاتی تا سقف 533 میلیارد تومان جذب کرده است که این رقم نسبت به سال های گذشته تفاوت شایانی داشته است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، هاشم ولی پور مطلق به گوشه ای از اقدامات مهم سازمان در سال 95 اشاره کرد و افزود: جهاد کشاورزی از جمله مهمترین و موفق ترین دستگاه های اجرایی دراجرای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی محصولات بود .

وی این موفقیت را مدیون زحمات و تلاش های بی وفقیه همکاران برشمرد و گفت: همکاران با تلاش خود در بخش کشاورزی چه در سطح استان و چه در سطح کشور موجب رضایت خاطری مقام معظم رهبری را در اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم آوردند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی به اجرای موفقیت آمیز سیستم های آبیاری تحت فشاردر سطح وسیعی از استان، نحوه توزیع میوه شب عید، خودکفایی گندم، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و ...اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح و برنامه ریزی در زمان مناسب، عامل موفقیت است .

وی بخش کشاورزی را بخشی حساس برشمرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب که با یک نگاه مدبرانه به نامگذاری سال صورت گرفت و با این نامگذاری چشم انداز و نقشه راه تدوین شد به طوری که این نامگذاری ها به صورت رسمی از سال 87 جنبه اقتصادی به خودش گرفت یعنی اولویت اصلی مملکت بخش های اقتصادی و تولیدی است و باید این موضوع مد نظر باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید