Iranian Agriculture News Agency

انتخاب سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه؛

معرفی دستگاه برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد

بر اساس ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛ سازمان جهاد کشاورزی این استان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد معرفی شد.

معرفی دستگاه برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد

بر اساس ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛ سازمان جهاد کشاورزی این استان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد معرفی شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در مراسم اهدای لوح تقدیر گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، خصوصا معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان در توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی و تعامل مناسب با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سازمان به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان کرمانشاه در زمینه ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد معرفی شد .

در ادامه خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ونقش ویژه بخش کشاورزی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، تصریح کرد: این سازمان در سال 96 نیز همچون سنوات گذشته و با حساسیت بیشتر از تمام فرصت‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال استفاده خواهد شد .

شهبازی افزود: ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، خصوصا صنایع تبدیلی و تکمیلی برای ایجاد اشتغال وجود دارد که کارآفرینان می توانند از این پتانسیل ها استفاده کرده و مجموعه جهاد کشاورزی نیز از هرگونه فعالیتی که به افزایش اشتغال کمک کند حمایت خواهد کرد .

وی با تقدیر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که زحمت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال را متقبل شده‌اند، بر آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برای همکاری بیشتر در زمینه کارآفرینی تاکید کرد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید