Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی اعلام کرد:

برنامه های دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی در سال 1396 / یادگیری الکترونیکی(lms) برای مدیران

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی گفت: آموزش عملی کارشناسان جدیدالاستخدام در حوزه باغبانی در سطح سازمان جهاد کشاورزی کلیه استان ها در دستور کار این دفتر قرار دارد.

برنامه های دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی در سال 1396 / یادگیری الکترونیکی(lms) برای مدیران

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان جهاد کشاورزی برنامه های این دفتر در سال 1396 را تشریح کرد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، محمد میثمی تبار گفت: حسب دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر توانمند سازی و ارتقاء سطح مهارت های کاربردی کارشناسان جدید الاستخدام سازمان ها و مؤسسات تابعه وزارت جهاد کشاورزی و همچنین در ادامه اجرای موفق این آموزش ها در استان اردبیل و منطقه جیرفت در حوزه آب و خاک، نخستین برنامه دفتر اجرای آموزش های عملی در 10 استان دیگر از جمله قزوین، لرستان، سیستان، بلوچستان و خوزستان است که برنامه ریزی و طرح اجرایی آن ها تدوین شده است.

وی افزود: آموزش های عملی همکاران جدید در استان قزوین از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد. مدیر کل دفتر آموزش کارکنان با اشاره به آموزش های عملی کارکنان در سایر رشته نیز تصریح کرد: آموزش عملی کارشناسان جدیدالاستخدام در حوزه باغبانی در سطح سازمان جهاد کشاورزی کلیه استان ها نیز در دستور کار این دفتر قرار دارد .

مدیر کل دفتر آموزش کارکنان برنامه های دیگر این دفتر در سال 1396 را مکانیزه کردن درخواست های دوره های آموزشی بلند مدت، توسعه شیوه های نوین آموزشی از جمله شیوه های الکترونیکی، طرح کلاس همراه مدیران از جمله یادگیری الکترونیکی (lms ) ، طرح استاندارد سازی فرآیند اجرایی دوره های آموزشی، ارتقاء قابلیت های نرم افزاری سامانه فرآیند آموزش کارکنان و تسهیل در فرآیند های آموزشی و تدوین پودمان فرهنگ و مدیریت جهادی برای مدیران و دستگاه های دولتی اعلام کرد.

میثمی تبار در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده در مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و حمایت های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همچنین همکاری رؤسای سازمان جهاد کشاورزی و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور بتوانیم در زمینه آموزش کارکنان بیش از پیش به تحقق اهداف نایل شویم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید