Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

آذربایجان شرقی پیشتاز ابداع روش های نو در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی پیشتاز خلق روش های نو در بخش کشاورزی است.

آذربایجان شرقی پیشتاز ابداع روش های نو در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی پیشتاز خلق روش های نو در بخش کشاورزی است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان که با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: همه ما موظفیم در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری متناسب با شعار سال یعنی تولید و اشتغال گام برداریم و تمام همکاران سازمانی، ادارات تابعه و تشکلهای کشاورزی ملزم هستند در این زمینه بصورت متحد و متفق عمل کرده و در اقدام و عمل نتیجه را نشان دهند.

وی گفت: ما از صندوق مادر تخصصی حمایت از کشاورزی انتظار داریم با اعمال تمهیدات لازم بدهکاران بانکی را توانمند سازد تا قادر باشند با فعال سازی چرخه تولیدی، بدهی های خود را پرداخت نمایند.

مهری با اشاره به اینکه تشکل های بخش کشاورزی حدوداً 110 میلیارد ریال به صندوق بدهی معوقه چند ساله دارند ادامه داد: ما از هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق درخواست می کنیم تا در سال اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال چرخه تولید را احیاء و زمینه اشتغال را فراهم سازد، چون اشتغال مولد تولید نیز خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی افزود: صندوق حمایت از کشاورزی وظیفه فعال سازی زنجیره های بزرگترین خدمت تولیدی را بر عهده دارد و می تواند عامل اصلی تولید و تداوم اشتغال موجود باشد.

وی گفت: حمایت های مالی دولت در کنار حمایت های فنی، زمانی نتیجه بخش است که هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق، برنامه اقتصادی مدون و عملیاتی داشته باشد.

مهری افزود: نگاه ما باید تولیدی و مولد باشد تا بهره برداران در معیشت خود توانمند و بدون منت باشند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیز با بیان اینکه لازم است صندوق های کشاورزی شهرستانها ایجاد و فعال شوند گفت: آموزش و استفاده از تجارب هیئت مدیره های موفق سایر استانها یک ضرورت است و الگوهای موفقی در سطح کشور داریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید