Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی با عرضه دام زنده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی به دلیل عرضه دام زنده و توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد خبر داد.

کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی با عرضه دام زنده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی به دلیل عرضه دام زنده و توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد خبر داد.

به گزارش ایانا، علی اشرف منصوری در مصاحبه با صدا و سیما، گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع میوه قراراست تا پانزدهم اردیبهشت در میادین میوه و تره بار انجام شود و در این رابطه آمادگی لازم برای ادامه توزیع میوه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از هفتم اسفند تا کنون 11 هزار تن سیب و پرتقال در استان تهران توزیع شده است افزود: توزیع سیب و پرتقال براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تا پانزدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت اما تا زمانی که بازار تقاضا داشته باشد محدودیتی در عرضه میوه و ادامه توزیع نداریم.

وی گفت: پرتقال وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 3900 تومان ، پرتقال تولید داخل با قیمت هر کیلوگرم 1700 تومان و سیب نیز با قیمت هر کیلوگرم 3500 تومان در 150 غرفه در 54 میدان میوه تره بارشهر تهران توزیع می شود.این در حالی است که در صورت تقاضا امکان ادامه توزیع در شهرستانها هم وجود دارد.

منصوری گفت: امسال میوه تنظیم بازار در 430 نقطه توزیع شد در حالی که در سال های قبل در 100 نقطه توزیع انجام گردید.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای متخلف و عرضه میوه وارداتی با قیمت بیشتر از مصوب طرح تنظیم بازارموارد را به سازمان تعزیرات وبازرسین سازمان صنعت معدن وتجارت اطلاع دهند و افزود: از آنجا که عملیات توزیع میوه همچنان ادامه دارد از شهروندان درخواست داریم میوه گران خریداری نکنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: فروش پرتقال وارداتی با قیمت بیشتر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قاچاق محسوب می شود و با مختلفان برخورد قانونی داشته اند.

منصوری گفت: گشت های مشترک جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن وتجارت و تعزیرات تا کنون موارد زیادی از تخلف را شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

وی درباره ادامه اجرای طرح توزیع گوشت گرم گوسفندی با قیمت مصوب هر کیلو 31 هزار و پانصد تومان افزود: توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوشت مرغ منجمد درمیادین همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره مناسبی دارد و در حدود 9 هزار تن گوشت مرغ منجمد و حدود 2هزار تن گوشت قرمز منجمد گوساله برخوردار است.

منصوری افزود: قیمت هرکیلو گوشت قرمز گوسفندی در بازار به علت توزیع گوشت منجمد و عرضه دام زنده کاهش یافته است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید