Iranian Agriculture News Agency

در نشست همکاری مشترک مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی با سازمان فنی و حرفه ای عنوان شد:

حضور فراگیران کشاورزی در المپیاد مهارت ابوظبی

در این نشست طرفین زمینه حضور فراگیران کشاورزی در المپیاد مهارت ابوظبی، انتقال تجهیزات فرآوری برنج به یکی از مراکز تحت پوشش وزارت جهاد کشاورزی و ... را مورد بررسی قرار دادند.

حضور فراگیران کشاورزی در المپیاد مهارت ابوظبی
بصام رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی، کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و هیات همراه وی به منظور اجرای تفاهم نامه مشترک با معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، حسنی مدیر مطالعات و تدوین منابع این مؤسسه با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: در این نشست طرفین در خصوص همکاری مشترک در زمینه حضور فراگیران کشاورزی در المپیاد مهارت ابوظبی، انتقال تجهیزات فرآوری برنج به یکی از مراکز تحت پوشش وزارت جهاد کشاورزی مطالبی را بیان کردند .

وی افزود: از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت اجرای برنامه های کوتاه مدت آموزشی با ایجاد کارگروه مشترک بر اساس تفاهم نامه موجود و اجرای برنامه های بلند مدت آموزشی برای صدور گواهی نامه صلاحیت حرفه ای بود.

مدیر مطالعات و تدوین منابع مؤسسه در پایان خاطرنشان ساخت: پس از تبادل نظر پیرامون موارد یادشده تأکید شد در نشست آینده گزارشی از روند اقدامات انجام شده تهیه و ارایه شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید