Iranian Agriculture News Agency

معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات اعلام کرد:

کم‌ شدن شکاف دیجیتالی بین روستاها و شهرها

معاونت حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات گفت:کارگزار گفت: کم‌کردن شکاف دیجیتالی بین روستاها و شهرها یکی از خدمات ارزنده دولت یازدهم بود.

کم‌ شدن شکاف دیجیتالی بین روستاها و شهرها

معاونت حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات گفت:کارگزار گفت: کم‌کردن شکاف دیجیتالی بین روستاها و شهرها یکی از خدمات ارزنده دولت یازدهم بود .

به گزارش ایسنا، علی کارگزار امروز(26 فروردین) در شورای اداری خراسان‌جنوبی گفت: شرکت مخابرات ایران در خراسان‌جنوبی طی 3 سال گذشته اقدامات اساسی در راستای توسعه مخابرات استان انجام داده است. امروز در بخش تلفن ثابت 295 هزار مشترک تلفن ثابت از خدمات مخابرات استفاده می‌کنند .

معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات افزود: در حال حاضر 1921 روستا در استان توسط شرکت مخابرات ایران ارتباط‌دهی شده و 1159 روستای استان هم در منازل خود تلفن خانگی دارند .

وی اظهارکرد: در حال حاضر 165روستای استان دارای اینترنت پرسرعت روستایی است و در بخش تلفن همراه نیز 640 هزار مشترک در سطح استان داریم که نزدیک به 150 هزار مشترک در سه سال توسعه پیدا کرده است .

معاونت حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات افزود: از ابتدای دولت تا هفته دولت 73 سایت 2 G راه‌اندازی شد و بعد از آن نیز 134 سایت دیگر نیز راه‌اندازی شد .

کارگزار ادامه داد: از ابتدای دولت تا هفته دولت نیز 34 سایت 3 G نیز راه‌اندازی شد و از هفته دولت تاکنون 117 سایت نیز راه‌اندازی شده است. 87 سایت 4 G نیز از ابتدای دولت تا هفته دولت تاکنون در سطح استان راه‌اندازی شده است .

معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور جمعی شرکت مخابرات اظهارکرد: در حال حاضر 17 شهر استان مجهز به 3 G است و ما بقی شهرها نیز در حال نصب است و تا 27 اردیبهشت ماه تمام شهرهای استان مجهز به 3 G می‌شوند. در حال حاضر 9 شهر استان مجهز به 4 G است که تا پایان دولت نیز مابقی شهرها به 4 G مجهز می‌شوند .

وی خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران 716 پروژه مخابراتی را در خراسان‌جنوبی با 768 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌کند



انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید