کد خبر: ۴۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶- ۱۴:۴۱
در نشست سالانه سهامداران در لوزان سوئیس مطرح شد
مدیر ارشد اجرایی «نستله» با بیان این که بسیاری از شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی به میزان زیادی بر کاهش هزینه ها تمرکز پیدا کرده اند، گفت: این مساله چشم انداز رشد آن ها را تضعیف می کند.


مدیر ارشد اجرایی «نستله» با بیان این که بسیاری از شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی به میزان زیادی بر کاهش هزینه ها تمرکز پیدا کرده اند، گفت: این مساله چشم انداز رشد آن ها را تضعیف می کند.


به گزارش ایانا از بلومبرگ، مدیر ارشد اجرایی «نستله» گفت: بسیاری از شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی به میزان زیادی بر کاهش هزینه ها تمرکز پیدا کرده اند که این مساله چشم انداز رشد آن ها را تضعیف می کند.
«اولف مارک اشنایدر» افزود: بسیاری از شرکت ها روی کاهش افراطی و شدید هزینه ها با هدف سود بیش تر در کوتاه مدت تمرکز پیدا کرده اند.
وی در نخستین حضور خود در نشست سالانه سهامداران شرکت که در لوزان سوئیس برگزار شد، خاطرنشان کرد: رویکرد یاد شده پایدار نخواهد ماند. او نخستین مدیر ارشد اجرایی نستله طی یک قرن اخیر به شمار می رود که عضو این مجموعه نبوده است.



این مرد 51 ساله آلمانی که از صنایع مراقبت های بهداشتی آمده و از اول ژانویه 2017 به این سمت گماشته شده است، اظهار کرد: این شرکت همزمان با تمرکز بر کارایی و بهره وری، سرمایه گذاری روی کسب و کار و تجارت هایی که سریع ترین رشد را دارد، ارتقا می بخشد. همچنین نستله برای توسعه تجارت الکترونیک برنامه دارد؛ جایی که فروش 20 درصد افزایش یافته است.
این شرکت در فوریه اعلام کرد که برای  انتقال دفاتر مرکزی خود در آمریکا از گلندال کالیفرنیا به رازلین ویرجینا و جابه جایی 1000 شغل، برنامه دارد. همچنین در حال کار روی ارزیابی کاهش هزینه ها در بازارهای مدیترانه، خاورمیانه و اروپا از سال 2019 است. نمایندگان اتحادیه انتظار دارند با تصمیم های پیش رو صدها شغل در فرانسه کاهش پیدا کند./

ترجمه: پرویز امانیان
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
عناوین مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: