Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه‌ آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC )» در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور

کارگاه‌ آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC )» در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور برگزار شد. این دوره آموزشی دوشنبه هر هفته به میزبانی این مؤسسه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌ آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC )» در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور

کارگاه‌ آموزشی «برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن ( BSC )» در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور، نخستین جلسه از دوره جدید کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی استراتژیک آموزشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی باعنوان «برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن ( BSC )» در سالن کتابخانه مرکزی مؤسسه گیاه‌پزشکی برگزار شد.

در این دوره‌ آموزشی که برای مدیران و کارشناسان پژوهشی برخی از مؤسسات وزارت جهادکشاورزی برگزار گردید، دکتر امیرمسعود صابری مدرس دوره، با ارائه فایلی ضمن آموزش دوره‌ به سوالات و ابهامات مدعوین حاضر پاسخ داد.

اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج با حضور در این کارگاه آموزشی از نزدیک با نحوه برگزاری و موضوع های آموزشی آشنا شد و ضمن با اهمیت دانستن برنامه ریزی استراتژیک تسریع آن را در برنامه های سازمان خواستار شد.

روحانی مشاور معاون وزیر و مدیر برنامه استراتژیک سازمان نیز ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان و شرکت کنندگان حاضر در کارگاه اثربخشی فعالیت های بعمل آمده را خوب ارزیابی کرد و تداوم آن را در جهت منافع سازمان بیان داشت.

کارت امتیازی متوازن ( BSC ) یک ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی است؛ گزارش ساختاربندی شده و نیمه استانداردی که به مدیران اجازه می‌دهد بتوانند به راحتی بر روند اجرای فعالیت‌ها توسط کارمندان نظارت داشته باشند و نتایج این فعالیت‌ها را بررسی و کنترل کنند. ویژگی اصلی کارت امتیازی متوازن در اختیار گذاردن بستری مناسب برای شناخت قوانین و روابط علت و معلولی حاکم بر دنیای کسب و کار و همچنین استخراج برنامه‌های عملیاتی برای اجرایی کردن استراتژی سازمان است.

گفتنی است این دوره آموزشی دوشنبه هر هفته به میزبانی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید