Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خبر داد:

چابک سازی، اثربخشی و نوسازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برنامه هوشمند سازی سازمان آغاز شده و مرکز فناوری اطلاعات سازمان بدون هیچگونه محدودیت مالی و پرسنلی می تواند با ایجاد ارتباطات اینترنتی و سامانه های الکترونیکی، ارتباطات کاری را تسریع بخشد.

چابک سازی، اثربخشی و نوسازی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: مطالعاتی برای معماری آینده سازمان شروع شده و چابک سازی و اثربخشی در این برنامه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اسکندر زند رئیس این سازمان در نخستین جلسه شورای مدیران در سال 96 به برنامه چابک سازی و اثربخشی سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعاتی برای معماری آینده سازمان شروع شده و چابک سازی و اثربخشی در این برنامه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با اشاره به مراحل مختلف صنعتی شدن جوامع که از مسیر تولید ماشینی، کاربرد برق، اختراع اینترنت و هوشمندسازی دستگاه ها پیشرفت ایجاد شده، مجهز شدن سازمان به جدید ترین ابزارهای ارتباطی را از ضروریات دانست که برای افزایش درآمد و سطح زندگی افراد بسیار حائز اهمیت است .

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد: برنامه هوشمند سازی سازمان آغاز شده و مرکز فناوری اطلاعات سازمان بدون هیچگونه محدودیت مالی و پرسنلی می تواند با ایجاد ارتباطات اینترنتی و سامانه های الکترونیکی، ارتباطات کاری را تسریع بخشد .

معاون پژوهش و فناوری سازمان نیز در این جلسه گفت: برای سال جاری برنامه هایی از سوی دفاتر ستادی پیش بینی شده و مبنا بر این است که به کمیته های علمی - فنی مؤسسه های تحقیقاتی توجه بیشتری مبذول گردد.

رسول زارع همکاری بین بخش ها و مؤسسه های تحقیقاتی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت ارتباطات بین مؤسسه های تحقیقاتی و اجرای پروژه های پژوهشی مشترک بین مؤسسه ای تأکید کرد .

قائم مقام رئیس سازمان نیز با اشاره به آمار های رسمی که بانک مرکزی و گمرک جمهوری اسلامی برای عملکرد سال گذشته ارائه کرده است، افزود: براساس آمارها شرائط امیدوار کننده ای از نظر تراز تجاری کشور بدون فروش نفت وجود دارد که بهبود بسیار قابل ملاحظه ای را نشان می دهد .

غلامحسین طهماسبی تراز تجاری کشور برای سال 1394 را رضایتبخش دانست که برای نخستین بار در طول دوران پس از انقلاب اسلامی، به یک میلیارد دلار مثبت بالغ شده است.

وی وزارت جهاد کشاورزی را از جمله وزارتخانه های موفق در ارتقاء تولید و اقتصاد کشاورزی در سال های اخیر دانست و این امر را مرهون تلاش ها و فعالیت های همکاران در سطح وزارتخانه و سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برشمرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نیز با اشاره به ابلاغ بودجه سال 96 از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت، افزایش آن را نسبت به سال گذشته به میزان 14 میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با ابلاغ بخشنامه حقوقی، میزان 10 درصد افزایش برای اعضاء هیات علمی و غیر هیات علمی لحاظ خواهد شد.

احمد زارع فیض آبادی با توجه به تاکید دولت بر ارائه عملکرد چهارساله دستگاه ها، از مدیران ارشد سازمان خواست نسبت به تدوین فعالیت های شاخص و ارائه گزارش کمّی عملکرد بخش مربوطه اقدام کنند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید