Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان اعلام کرد:

توسعه عقد قراردادهای پژوهشی با بخش خصوصی در گیلان

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در نخستین جلسه شورای پژوهشی مرکز بر اهتمام بیشتر برای عقد قراردادهای پژوهشی با سازمان های اجرایی و بخش خصوصی تأکید کرد.

توسعه عقد قراردادهای پژوهشی با بخش خصوصی در گیلان

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از اهتمام بیشتر برای عقد قراردادهای پژوهشی با سازمان های اجرایی و بخش خصوصی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان، در نخستین جلسه شورای پژوهشی مرکز دکتر مریم فلاحی رئیس این مرکز بر اهمیت پژوهش های تقاضا محور و توجه تمامی مسئولان بخش ها به اهتمام بیشتر برای عقد قراردادهای پژوهشی با سازمان های اجرایی و بخش خصوصی تأکید کرد.

دکتر امان زاده معاون پژوهشی مرکز نیز در این جلسه در خصوص تشکیل ستاد و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی مطالبی بیان داشت.

در این جلسه همچنین تجهیز آزمایشگاه های مرکز و امکان استفاده از امکانات آزمایشگاهی معاونت آموزش و واحد بهدان و برنامه ریزی برای ایجاد یک آزمایشگاه مرکزی و انتخاب مسئول آزمایشگاه با هدف نظم دهی ساختار آزمایشگاهی و استفاده بهینه از امکانات مرکز، مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید