Iranian Agriculture News Agency

در مجارستان روی داد

ثبت رکورد جهانی جدید کاشت ذرت

ماراتن کاشت ذرت در بیش از 500 هکتار، در غرب مجارستان روی داد، به‌طوری‌که در 24 ساعت این کار انجام شد و یک رکورد جهانی جدید به دست آمد.

ثبت رکورد جهانی جدید کاشت ذرت

ماراتن کاشت ذرت در بیش از 500 هکتار ، در غرب مجارستان روی داد، به طور ی که در 24 ساعت این کار انجام شد و یک رکورد جهانی جدید به دست آمد.

به گزارش ایانا از وب سایت agriland ، این رکورد با استفاده از تراکتور مدل Case IH Magnum 380 CVX که به همراه یک ماشین کاشت از کارخانه سوئدی Vaderstad Tempo L planter به دست آمد، این گروه رکورد جهانی قبلی را که کاشت ذرت در 448.29 هکتار از سال 2012 تا کنون بود با کاشت ذرت در 502.05 هکتار در زمان 24 ساعت شکست.

رکورد قبلی با تراکتور مدل Claas Xerion 5000 و ماشین کاشت Horschplanter در غرب روسیه انجام شده بود.

در رکورد جدید ، از تکنولوژی خودکار فرمان و هدایت شبکه سلولی اختصاصی تراکتور ، برای کاشت به فاصله 30 اینچ ، استفاده شده است.

شرکت سازنده Case IH ، اعلام کرد، این نوع تراکتور Magnum 380 CVX دارای انتقال متغیر است که امکان می دهد تا برگردان سریع در آخر هر ردیف به سرعت انجام شود. این نوع تراکتور، نه تنها برای بهره وری سوخت و سهولت استفاده از آن، بلکه برای کمک به سرعت بخشیدن تراکتور و انجام کار مطلوب انتخاب شد.

این شرکت یادآور شد: "علاوه بر این که این تلاش برای ثبت رکورد جدید بود در عین حال به عنوان یک دستورالعمل زراعی انجام شد، با اطمینان از این که ذرت به دقت و با توجه به جزئیات همچون فاصله بذر و عمق کاشته شود."

ترجمه: فرحناز سپهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید