Iranian Agriculture News Agency

شرکت امریکایی در راستای پایداری صنعت غذاهای دریایی انجام می دهد؛

ایجاد مزرعه پرورش ماهی در آب های ساحلی اقیانوس

شرکت امریکایی InnovaSea واقع در بوستون، در نظر دارد تا با سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری برای ساخت مزرعه ماهی با تکنولوژی آبزی پروری در اقیانوس و آب های ساحلی (open ocean)، اقدام کند.

ایجاد مزرعه پرورش ماهی در آب های ساحلی اقیانوس

شرکت امریکایی InnovaSea (1) واقع در بوستون، در نظر دارد تا با سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری برای ساخت مزرعه ماهی با تکنولوژی آبزی پروری در اقیانوس و آب های ساحلی ( open ocean )(2)، اقدام کند.

به گزارش ایانا از وب سایت BOSTON BUSINESS JOURNAL ، این در حالی است که مسئولان شرکت و شرکای این طرح ادعا می کنند این برنامه برای آینده پایدار صنعت غذاهای دریایی حیاتی است.

InnovaSea در سال 2015 از ادغام دو شرکت Maine's Ocean Farm Technologies Inc. و یک شرکت دیگر واقع در سیاتل، واشنگتن ایجاد شد. هر دو شرکت در زمینه پرورش ماهی در مقیاس بزرگ به منظور تامین غذاهای دریایی فعالیت می کردند.

از آن زمان ، InnovaSea در بوستون به فعالیت در زمینه تحقیق و توسعه پرورش ماهی در اقیانوس و در راستای کمک به تغذیه دریایی، ادامه می دهد.


بودجه طرح جدیدتوسط
Cuna Del Mar ، یک شرکت سرمایه گذاری متمرکز بر آبزی پروری اقیانوس تامین می شود.

دیوید کلی ، مدیر عامل و رئیس فناوری شرکت InnovaSea. گفت: "تامین مالی، بخشی از برنامه ریزی برای حمایت از سرمایه گذاری در انجام این طرح به شمار می رود."

وی درباره جزئیات بیشتر در مورد جنبه های مالی طرح صحبتی نکرد، اما از عرضه محصولات به بازار تا سال 2018 خبر داد.


وی افزود: " تا آن زمان، شرکت قرار است ،نسبت به آزمایش فن آوری خود با دو شرکت دیگر در پاناما و مکزیک که در زمینه مزارع ماهی فعالیت دارند، وارد عمل شود."

دیوید کلی خاطر نشان کرد: "دلیل این که دفتر شرکت را در بوستون قرار دادیم این بود که نخست با دریا ارتباط داشته باشیم، همچنین از تخصص ها در زمینه مهندسی اقیانوس و فناوری که در منطقه است، استفاده کنیم. "

گفتنی است دیوید کلی ، پیش از این مدیر عامل شرکت خودروهای زیر آب ، BlueFin Robotics در Quincy ماساچوست بود.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- شرکت امریکایی که در زمینه طراحی و توسعه محصولات و خدمات برای صنعت آبزی پروری در اقیانوس فعالیت می کند.

2-منطقه ای از آب اقیانوس که به ساحل نزدیک تر است به نام open ocean ، آب های ساحلی نامیده می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید