Iranian Agriculture News Agency

با برنامه‌ریزی یک شرکت تولید آرد برای پرورش نانوایان با تجربه

پخت نان در مدارس آمریکا آموزش داده می‌شود

آیا هنگامی که دانش‌آموزان مشغول یادگیری موضوعات مختلف در مدارس هستند، پخت نان نیز به آنها آموزش داده می‌شود؟ دانش‌آموزان چند دبیرستان در یکی از ایالت‌های آمریکا، در کنار درس‌هایشان پخت نان را نیز فرا می‌گیرند.

پخت نان در مدارس آمریکا آموزش داده می‌شود

آیا هنگامی که دانش‌آموزان مشغول یادگیری موضوعات مختلف در مدارس هستند، پخت نان نیز به آنها آموزش داده می‌شود؟ دانش‌آموزان چند دبیرستان در یکی از ایالت‌های آمریکا، در کنار درس‌هایشان پخت نان را نیز فرا می‌گیرند.

به گزارش ایانا از غلات نیوز، نام درسی که دانش آموزان در آن به یادگیری پخت نان مشغول هستند، Bake for Good است. یکی از کمپانی های تولید آرد به نام King Arthur Flour برنامه ریزی این درس را برعهده داشته و همه موادی را که دانش آموزان برای پخت نان به آن احتیاج دارند، بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می دهد .

این کمپانی بیان کرده است که این اقدام، راهی خیلی خوب برای تشویق دانش آموزان به انتخاب پیشه نانوایی و همچنین پرورش نانوایان با تجربه است .

این برنامه برای دانش آموزان کلاس چهارم تا هفتم دبیرستان در نظر گرفته شده که تعداد این دانش آموزان در یکی از مدارسی که این برنامه در آن برگزار می شود حدود 500 نفر است .

این کمپانی، بسته ای از مواد مورد نیاز برای پخت نان را به هر دانش آموز داده است که شامل آرد گندم کامل، آرد همه منظوره، کیسه ای برای نگهداری نان پخته شده و یک کتاب دستورالعمل می شود .

این کمپانی عقیده دارد که آموزش پخت نان به دانش آموزان درس های زیادی را به آن ها می آموزد. به عنوان مثال اینکه گلوتن و مخمر چگونه کار می کنند، مواد شیمیایی و دیگر مواد چگونه باهم واکنش می دهند و چگونه باید از تکنیک های آشپزی به درستی استفاده کرد و مواد اولیه را با دقت اندازه گیری نمود .

این کار به دانش آموزان مهارت های محاسباتی و همچنین علوم و مهارت های ادراکی را نیز آموزش می دهد .

یکی از مربیان این دوره ها عقیده دارد که این راهی بسیار خوب برای آموزش یک مهارت قدیمی است. بسیاری از خانواده ها دیگر پخت نان را در خانه انجام نمی دهند، لذا این آموزش پخت نان به نوعی آموزش یک هنر قدیمی به حساب می آید .

نان هایی که به خوبی توسط دانش آموزان پخته می شود نیز به دست افراد نیازمند و سازمان های خیریه و مکان هایی از این دست می رسد. دانش آموزان نیز از یادگیری این درس لذت می برند و بعضی از آن ها به دنبال ادامه این کار هستند .

یکی از دانش آموزان عقیده دارد: این یک مهارت است که اثر آن به صورت طولانی مدت باقی می ماند و فکر می کنم که همه دانش آموزان در دوران تحصیل خود باید آن را بیاموزند .

به این دانش آموزان پخت نان معمولی، نان دارای بافت به هم تنیده، نان دارچینی و خمیر پیتزا آموزش داده می شود. به نظر می رسد همه آن ها به یادگیری پخت نان پیتزا علاقه زیادی دارند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید