Iranian Agriculture News Agency

با سازماندهی انجمن کشاورزی انگلستان روی داد

4500 دانش‌آموز، کشاورزی را تجربه کردند

حدود چهارهزار و 500 دانش‌آموز در هفدهمین مراسم سالانه نمایشگاه School Farm and Country Fair که توسط انجمن کشاورزی Suffolk Agricultural Association (SAA) سازماندهی شده بود، در حومه Suffolk (شهرستانی در انگلستان)، گردهم آمدند.

4500 دانش‌آموز، کشاورزی را تجربه کردند

حدود چهارهزار و 500 دانش‌آموز در هفدهمین مراسم سالانه نمایشگاه School Farm and Country Fair که توسط انجمن کشاورزی Suffolk Agricultural Association (SAA) (1) سازماندهی شده بود، در حومه Suffolk (شهرستانی در انگلستان)، گردهم آمدند. این رویداد با هدف آموزش دانش‌آموزان، پدران و مادران و معلمان، درباره چگونگی تولید مواد غذایی نوآوری‌ها و فعالیت‌ها در این زمینه و اینکه چقدر زمان طول می‌کشد تا مواد غذایی از مزرعه به دست ما برسد، برگزار شد.

به گزارش ایانا از وب‌سایت ipswichstar ، دانش‌آموزان از 85 مدرسه در شهرستان، در این رویداد شرکت کردند و توانستند دیدن دام‌ها و مزرعه حیوانات تا آخرین تکنولوژی ابزارهای کشاورزی و ماشین‌آلات را تجربه کنند.

جان تیلور، رئیس کمیته راهبری این نمایشگاه، گفت: "در این نمایشگاه، فعالیت‌های بسیاری برای دیدن و کار کودکان وجود دارد؛ چراکه ما در منطقه مدرن کشاورزی و غدایی و دامی هستیم."

وی افزود: "ما تلاش می‌کنیم تا پیوندی میان نمایشگاه و همه آن مواردی که در اینجا انجام می‌دهند با برنامه درسی مدارس برقرار شود. ما می‌خواهیم به آنها نشان دهیم که کشاورزی در حومه Suffolk چه فعالیت مهمی است."

جان تیلور یادآور شد: "به آنها آموزش دهیم که تمام مواد غذایی از آغاز درون بسته‌بندی قرار ندارد."

وی افزود: " SAA ، یارانه 50 درصد از هزینه‌های حمل و نقل مدارس را بر عهده دارد، به طوری که با این کار، مدارس بیشتری می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. هدف ما این است تا هر دانش‌آمورز مدرسه‌ای در Suffolk حداقل یکبار در این رویداد شرکت کند."

تیلور گفت: "ما می‌خواهیم آنها در مکانی خارج از کلاس درس یک روز خوبی را بگذرانند، در مرحله دوم، بتوانند مطالبی یاد بگیرند. امیدواریم آنها بتوانند درباره کشاورزی و جایی که در آن زندگی می‌کنند، درک درستی پیدا کنند."/







ترجمه: فرحناز سپهری


پی‌نوشت:

1- در زمینه رساندن پیام به افراد در مورد این که مواد غذایی و کشاورزی، چگونه بر زندگی ما، تأثیرگذار است، فعالیت می‌کند همچنین برای کمک به مردم که بتوانند تصمیم‌گیری آگاهانه در انتخاب مواد غذایی و تغذیه خود اتخاذ کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید