Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار استان ژامبیل و سفیر قزاقستان از مؤسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر

این بازدید به منظور توسعه و گسترش ارتباطات بین‌المللی و فراهم شدن زمینه برای همکاری های منطقه ای در خصوص حفظ و افزایش ذخایر ماهیان خاویاری در دریای خزر برنامه ریزی شده بود.

بازدید استاندار استان ژامبیل و سفیر قزاقستان از مؤسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر

استاندار استان ژامبیل قزاقستان و سفیر این کشور در ایران از مؤسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر بازدید کردند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر، کریم کوکرکپاپف استاندار ژامبیل قزاقستان و سفیر این کشور در ایران و هیئت همراه و نیز اصغریان معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از مؤسسه تحقیقات بین المللی تلسماهیان دریای خزر بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید که به منظور توسعه و گسترش ارتباطات بین المللی و فراهم شدن زمینه برای همکاری های منطقه ای در خصوص حفظ و افزایش ذخایر ماهیان خاویاری در دریای خزر برنامه ریزی شده بود، دکتر یزدانی رئیس مؤسسه تاسماهیان ضمن ابراز خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از دستاوردهای تحقیقاتی مؤسسه و نیز امکانات و توان کارشناسی مؤسسه را تشریح کرد.

کریم کوکرکپاپف نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان و مؤسسه تحقیقات تاسماهیان خواستار همکاری مؤسسه با واحدهای شیلاتی قزاقستان شد.

در پایان کوکرکپاپف و هیئت همراه از بخش های مدیریت ذخایر، آبزی پروری، مرکز بانک ژن ماهیان خاویاری کشور، اکولوژی، فیزیولوژی و بیوشیمی، آزمایشگاه انجماد اسپرم و امکانات و تجهیزات مؤسسه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ها و توانمندی های موجود در انجام امور پژوهشی و ارائه خدمات علمی در زمینه ماهیان خاویاری قرار گرفتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید