Iranian Agriculture News Agency

در آستانه پایان دوران محرومیت و همزمان با بازگشت دوباره ماریا شاراپوا به دنیای حرفه‌ای

شکلات‌های قهرمان روسی تنیس زنان جهان، در فروشگاه‌های مطرح توزیع می‌شود

توزیع شکلات ماریا شاراپوا، ستاره تنیس بانوان جهان در دو خرده‌فروشی بزرگ آمریکا قطعی شد. فروشگاه‌های «کروگر» و Select 7-Eleven از بهار امسال موجودی شکلات مرغوب "شوگرپوا" را عرضه خواهند کرد.

شکلات‌های قهرمان روسی تنیس زنان جهان، در فروشگاه‌های مطرح توزیع می‌شود


توزیع شکلات ماریا شاراپوا، ستاره تنیس بانوان جهان در 2 خرده فروشی بزرگ آمریکا قطعی شد. فروشگاه های «کروگر» و Select 7-Eleven از بهار امسال موجودی شکلات مرغوب "شوگرپوا" را عرضه خواهند کرد .

به گزارش ایانا، "کروگر" قرار است فروش این شکلات ها را از ژوئن ) خرداد) امسال در شبکه فروشگاهی خود آغاز کند. ماریا شاراپوا در این زمینه می گوید: " فروش شکلات شوگرپوا در فروشگاه های کروگر، به عنوان یکی از برترین و بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای جهان، به ما اجازه می دهد تا با گستره بزرگ و جدیدی از مشتریان ارتباط برقرار کنیم . "

فروشگاه های Select 7-Eleven نیزاز این ماه، شکلات های تیره نارگیلی و شکلات های شیری با طعم توت فرنگی شوگرپوا را ارائه می کنند .

شکلات های شوگرپوا، شامل شکلات های 100 گرمی تیره و شیری است که طعم های نارگیل، توت فرنگی دارد و قیمت خرده فروشی آن ها 3.99 تا 4.99 دلار پیشنهاد شده است .

شوگرپوا به عنوان برند پاستیل از سال 2012 آغاز به کار کرد. این محصول توسط یک آب نبات ساز اسپانیایی به نام «سانچز کانو» تولید شد. شوگرپوا از سال گذشته وارد بخش شکلات شد و برای توسعه این بخش فراتر از شکلات بار موجود و تولید محصولات بیش تر، برنامه های تازه ای دارد .

این قهرمان سرشناس تنیس زنان در جهان، پس از گذراندن دوران محرومیت 15 ماهه ناشی از دوپینگ، قرار است این ماه در مسابقات «پورشه گرند پریکس» اشتوتگارت آلمان به دنیای حرفه ای تنیس بازگردد .

ماریا شاراپوا، جزو 10 تنیس‌باز زن جهان است که توانسته هر ۴ گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴ ، آزاد آمریکا ۲۰۰۶ ، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه ۲۰۱۲ را فتح کند. همچنین او برای نخستین بار درالمپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد. او ۸ فینال گرند اسلم دارد که در ۴ فینال بازنده شده‌ است و جزو ۳۰ تنیس‌باز برتر جهان در طول تاریخ است.

شاراپووا در ۷ مارس ۲۰۱۶ در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس تأیید کرد که از ماده ممنوعه استفاده کرده است. او از ماده‌ای به نام ملدونیوم استفاده کرده بود که تا ژانویه ۲۰۱۶ جز مواد ممنوعه نبوده و مطابق اظهاراتش، وی از این موضوع بی‌خبر بوده است. این موضوع برای او تبعات مالی سنگینی داشت و بسیاری از حامیان مالی از همکاری با او انصراف دادند. آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد دست کم طی ۵ نامه کتبی در مورد ممنوعیت استفاده از این ماده از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی، به خانم شاراپوا هشدار داده بوده، اما این قهرمان روس اخطارها را جدی نگرفته است. پس از انتشار این خبر بیشتر بازیکنان تنیس از او حمایت کردند. همچنین در پی این اتفاق، یک آژانس وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد که سازمان ملل همکاری خود با او را به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متوقف کرده است.

حال با توجه به پایان دوران محرومیت این تنیسور سرشناس روسی، باید دید فعالیت های همزمان ورزشی و تجاری او در حوزه شکلات های پرطرفدار شوگرپوا به چه سرنوشتی خواهد انجامید!؟ و آیا محبوبیت زیاد این قهرمان تنیس موجب گرایش دوباره برندهای تجاری جهان به همکاری های مشابه یا حتا فراتر از گذشته با او خواهد انجامید یا نه؟

ترجمه: پرویز امانیان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید