Iranian Agriculture News Agency

برنامه کشاورزی دانشگاه بین‌المللی لیبریا

لیبریا به سمت تنوع بخشیدن به کشاورزی هیدروپونیک پیش می‌رود

برنامه کشاورزی دانشگاه بین‌المللی کریستین لیبریا در حال شتاب گرفتن به سمت کشاورزی متنوع است.

لیبریا به سمت تنوع بخشیدن به کشاورزی هیدروپونیک پیش می‌رود

برنامه کشاورزی دانشگاه بین المللی کریستین لیبریا (1) در حال شتاب گرفتن به سمت کشاورزی متنوع است.

Travis Sheets مدیر برنامه، گفت: "دانشگاه تکنیک های کشاورزی مانند هیدروپونیک را معرفی کرده است ."

این درحالی است که در کشاورزی هیدروپونیک، سبزیجات بدون استفاده از خاک رشد کرده و یک روش موثر برای رشد سبزیجات به شمار می رود.


وی گفت: "ما در طیف گسترده ای از فعالیت های کشاورزی، از جمله دام و محصولات درگیر هستیم و همچنین در این برنامه، ما حفاظت از محیط زیست را مد نظر داریم."

در این برنامه انواع طیور، از جمله، غاز، بوقلمون و انواع مختلف مرغ و انواع دیگر از حیوانات، از جمله تمساح، چندین گونه از لاک پشت، خرگوش، میمون ها و دیگر حیوانات اهلی گردآوری شده است.

Jacob Dennis استاد دپارتمان کشاورزی گفت: "این حیوانات به منظور افزایش مطالعه دانشجویان و چگونگی مراقبت از آنها، گرد آوری شده اند."

این استاد افزود: "این مطاله به طور مساوی به صورت 50 درصد تئوری و 50 درصد عملی انجام می شود. همچنین کالج در زمینه تولید شیر بز برای مصرف و همچنین برای ساخت شمع و ژله فعالیت می کند. "

Gonbah Burh ، سرپرست این دانشگاه گفت: "در مارس امسال توانستیم 23 هزار و 675 میلی لیتر شیر ، از هشت راس بز به دست آوریم. "

کالج بین المللی کریستین لیبریا ، واقع درگانتا، شهرستان نیمبا، برنامه کشاورزی خود را چند سال پیش معرفی کرد و 38 دانشجو در سال گذشته فارغ التحصیل شدند. در حال حاضر 50 دانشجو در بخش کشاورزی تحصیل می کنند و یک ساختمان چند طبقه، به کشاورزی چند منظوره اختصاص داده شده است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

1- لیبــِریا کشوری در غرب آفریقا. پایتخت آن مانروویا است. این کشور در حاشیه شمالی خلیج گینه در غرب آفریقا قرار گرفته‌است. و یکی از قدیمی‌ترین جمهوری های قاره آفریقا به شمار می رود . مانیوک (کاساوا) و برنج به عنوان محصولات معیشتی، و لاستیک، قهوه و کاکائو را برای صدور تولید می‌کند . لیبریا مانند کشورهای پیرامون آن از نظر فراورده‌های کشاورزی و باغداری ویژهٔ سرزمین‌های گرمسیری و استوایی مانند کاکائو، قهوه، نیشکر، برنج و موز هم از نظر اندوخته‌های معدنی مانند سنگ آهن، طلا، منگنز، الماس، زغال سنگ سرشار است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید