Iranian Agriculture News Agency

بر اساس تفاهم‌نامه جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور؛

شرکت هواپیمایی خدمات ویژه به کمک کشاورزان می‌آید

بر اساس تفاهم‌نامه جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این شرکت به کمک کشاورزان می‌آید.

شرکت هواپیمایی خدمات ویژه به کمک کشاورزان می‌آید

بر اساس تفاهم نامه جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این شرکت به کمک کشاورزان می آید.

به گزارش ایانا، این تفاهم نامه در جهت توسعه ارائه خدمات هواپیمایی در بخش کشاورزی و استفاده بهینه از ظرفیت های اجرایی در این بخش و حرکت در مسیر تحقق اهداف تبیین شده در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال به امضاء دو طرف رسیده است.

اهدافی که در تفاهم نامه جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه و نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور پیش بینی شده است عبارتند از، همکاری دو جانبه و ایجاد بستر مناسب در زمینه ارائه خدمات هوایی به بخش کشاورزی، بهرمندی طرفین از توانمندی های پژوهشی، کتابخانه ای و ارتباطات بین المللی، همکاری در برگزاری همایش و کارگاه های مشترک آموزشی، تخصیص فضای مناسب نشریاتی و وبگاهی و برگزاری نشست سالانه مشترک تخصصی است.

بر اساس این گزارش، هر یک از طرفین برای تحقق به اهداف یادشده اقداماتی را پیش بینی و عملیاتی خواهند کرد که از مهم ترین آن ها می توان به ارائه آموزش های لازم، تعریف و تدوین راهکارهای اجرایی و توسعه ارائه خدمات هوایی کشاورزی، برنامه ریزی جهت کارگاه ها و سمینارهای آموزشی استان و شهرستان، همکاری در تهیه و تامین مواد و منابع آموزشی - ترویجی و تامین نیازهای آماری اشاره کرد.

همچنین طرفین با ایجاد کارگروهی مشترک، زمینه اجرایی مفاد توافق نامه و تدوین دستور العمل ها و آیین نامه های اجرایی مورد نیاز را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید