Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌های آموزشی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی در سال جدید

تجهیز هنرستان‌ها و مدارس کارودانش کشاورزی در سال 96/ تهیه طرح کشاورزان آینده/ جذب حداکثری دانش‌آموز کارودانش کشاورزی

نظارت بر فرایند فعالیت های آموزشی مراکز، تهیه برنامه تحول آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش کشاورزی، احیاء و تجهیز هنرستان ها و مدارس کاردانش کشاورزی، همکاری در تهیه طرح کشاورزان آینده، تلاش در جهت جذب حداکثری دانش آموز کاردانش کشاورزی، اجرای دوره های سنجش مهارت از طریق پرتال و ... از برنامه های امور آموزشی در سال جدید به شمار می رود.

تجهیز هنرستان‌ها و مدارس کارودانش کشاورزی در سال 96/ تهیه طرح کشاورزان آینده/ جذب حداکثری دانش‌آموز کارودانش کشاورزی

مدیر امور آموزشی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی برنامه های آموزشی این مؤسسه در سال 1396 را تشریح کرد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، صادق سجادی با اشاره به عملکرد مدیریت امور آموزشی در سال 1395، آن ها را مبنایی برای اجرای کارهای سال جدید عنوان کرد و گفت: برنامه های امور آموزشی در سال جدید شامل اصلاح فرایند نیازسنجی و درخواست دوره های مراکز آموزشی، جمعبندی نیازهای آموزشی مراکز برای پذیرش مهر 96، همکاری در تهیه طرح کشاورزان آینده، تلاش در جهت جذب حداکثری دانش آموز کاردانش کشاورزی، اجرای دوره های سنجش مهارت از طریق پرتال است.

وی افزود: نظارت بر فرایند فعالیت های آموزشی مراکز، تهیه برنامه تحول آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش کشاورزی با همکاری آموزش و پرورش و همچنین احیاء و تجهیز هنرستان ها و مدارس کاردانش کشاورزی از دیگر برنامه های امور آموزشی در سال جدید به شمار می رود.

مدیر امور آموزشی مؤسسه در پایان تصریح کرد: آموزش یک فرآیند است و برای اثربخشی مناسب به همکاری کلیه بخش های ذی ربط نیازمند است و امیدوارم برای اجرای برنامه ها و تحقق اهداف از این همکاری برخوردار باشیم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید