Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته اعلام کرد:

ثبت اطلاعات سه میلیون بهره‌بردار در سامانه نظام بهره‌برداری ترویج/ کاهش نسبت مروج به بهره‌بردار در دولت یازدهم

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی گفت: قطعاً نظام نوین ترویج رشد خود را مرهون نیروهای متخصص و پیشکسوتان عرصه ترویج است که امروزه با حضور نیروهای جوان امید به رشد بیشتر این بخش فراهم شده است.

ثبت اطلاعات سه میلیون بهره‌بردار در سامانه نظام بهره‌برداری ترویج/ کاهش نسبت مروج به بهره‌بردار در دولت یازدهم

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی از ثبت اطلاعات سه میلیون بهره بردار در سامانه نظام بهره‌برداری ترویج خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی معاونت ترویج، صبح امروز دکتر اسکندر زند در مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته معاونت ترویج کشاورزی گفت: امروز شاهد رشد مطلوب و پایدار فعالیت های ترویجی به ویژه نظام نوین ترویج هستیم و این رشد را در سفرهای استانی و بازدید از مراکز خدمات کشاورزی با حضور حدود 9 هزار نیروی جوان و فعال و در حال رشد به عینه شاهد هستیم. نیروی توانمند و جوان و تحصیلکرده ای که نوید بخش امید به بخش کشاورزی در عرصه ها هستند.

وی افزود: قطعاً نظام نوین ترویج رشد خود را مرهون نیروهای متخصص و پیشکسوتان عرصه ترویج است که امروزه با حضور نیروهای جوان امید به رشد بیشتر این بخش فراهم شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی گفت: نیروی انسانی ذخیره سرمایه اجتماعی هر سازمان است. امروزه با اجرایی شدن طرح نظام نوین ترویج نسبت مروج به بهره بردار از یک به سه هزار و 100 نفر در سال های گذشته به یک به 600 نفر رسیده است، از چهار میلیون بهره بردار،تاکنون اطلاعات سه میلیون بهره بردار در سامانه نظام بهره برداری ترویج ثبت شده است و امیدواریم این روند رو به رشد با شکلی پایدار ادامه یابد.

دکتر زند در پایان خطاب به مدیران بازنشسته معاونت ترویج کشاورزی یادآور شد: امیدوارم با توجه به روحیه کاری و دانش و تجربه ای که طی این سال ها کسب کرده اید، سازمان را در ادامه مسیر از این تخصص و تجربه و دانش بی نصیب نگذارید و ما بتوانیم با شیوه ای متفاوت تر از گذشته از خدمات شما و همه باز نشستگان بهره مند شویم.

گفتنی است در این نشست صمیمی، روشندل مشاور سابق معاونت ترویج، ابوالحسنی مدیر کل سابق دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و رسانه های ترویجی، صارمپور معاون سابق دفتر ترویج کشاورزی و منابع طبیعی با دریافت لوح و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شدند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید