Iranian Agriculture News Agency

تشکیل کمیته اقدام سریع بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته اقدام سریع بخش کشاورزی در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

تشکیل کمیته اقدام سریع بخش کشاورزی در مناطق سیل‌زده استان آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته اقدام سریع بخش کشاورزی در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه مشترک با سرهنگ الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ضمن بیان این مطلب افزود: کمیته اقدام سریع بخش کشاورزی در مناطق سیل زده آذربایجان شرقی با سرگروهی سازمان جهادکشاورزی استان از روز اول وقوع حادثه سیل تشکیل یافته و امروز این کمیته با مشارکت و حضور سپاه عاشورا، سازمان راه و شهرسازی، شرکت آب منطقه ای و شرکت آرمان نصر استان تقویت می شود.

وی با اشاره به جاری شدن سیل اخیر در شهرستان های تبریز، آذرشهر و عجب شیر و ... خطاب به کشاورزان گفت: کشاورزان و بهره برداران به هیچ وجه نگران نباشند، سازمان جهادکشاورزی با همکاری سایر ادارات و ارگان ها تا پایان امدادرسانی در کنار این عزیزان خواهد بود، چون بهره برداران بخش کشاورزی عزیزان ما هستند.

مهری تاکید کرد: هم افزایی بیشتر نیروها و انرژی های هر دو سازمان جهادکشاورزی و سپاه عاشورا باعث امید و تسریع در ترمیم خسارات وارده به سیل زدگان شده و بیشتر از این نیز خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: ما از تمام ادارات از جمله شرکت آب منطقه ای، راه و شهرسازی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در احیای سردهنه کانال ها، لایروبی قنوات و کانال ها و مرمت راه روستایی و جاده بین مزارع برای کمک به کشاورزان تقاضای استمداد داریم و باید تاکید کنم که در این راستا منتظر اعتبارات نبوده و زمان را از دست نخواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیزدر این جلسه اظهار کرد: اقدام نیروهای سازمان جهادکشاورزی استان در کنار سایر نهادهای معین برای سیل زدگان بی نظیر بود و سازمان جهادکشاورزی تنها ارگان نزدیک به سپاه پاسداران است که در جنگ 8 ساله نقش بسیار موثری در پیروزی و اقتدار بخشی به نیروهای رزمنده داشتند.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده گفت: خسارات بخش کشاورزی قابل توجه است و سپاه پاسداران آماده ارائه هر گونه کمک نسبت به جبران خسارات وارده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید