Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی زنجیره‌های تولید از اهداف اساسی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: راه‌اندازی زنجیره‌های تولید از اهداف اساسی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور است.

راه‌اندازی زنجیره‌های تولید از اهداف اساسی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی گفت: راه‌اندازی زنجیره‌های تولید از اهداف اساسی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایانا از اردبیل، سید عبدالکریم رضوی که در آئین تودیع و معارفه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سخن می گفت با اعلام این خبرافزود: صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل یکی از موفق ترین و توانمند ترین صندوقهای کشوری در عرصه خدمت رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی محسوب می شود.

وی ادامه داد: این صندوق برای سال جاری دو برنامه اساسی و مدون را در دستور کار خود دارد که یکی از این اهداف مشارکت مردم و دولت در افزایش سرمایه بوده و دیگری راه اندازی زنجیره های تولید در عرصه خدمت رسانی به کشاورزی کشور است.

رضوی در ادامه سخنان خود افزود: در کنار ساختارهای رسمی مثل بانک ها یک ساختار مربوط به خود بخش کشاورزی نیز مثل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با سعی و اهتمام وافر در عرصه خدمت رسانی به سرمایه گذاران بخش کشاورزی حضور توانمند و منسجمی دارد . این صندوق موجب افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شده و راه را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیش از پیش هموار می سازد .

این مقام مسئول افزود: قرارداد سه جانبه ای بین استانداری اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین صندوق توسعه کشاورزی کشور به امضاء رسیده است که هر یک از طرفین مبلغ ده میلیارد تومان به افزایش سرمایه این صندوق کمک نمایند. سعی ما این است که این مهم را در سال جاری محقق کنیم تا از این طریق با افزایش سرمایه شرکت زمینه های خدمت رسانی ارزشمند و موثر به بهره برداران استان را فراهم آوریم .

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اصغر پرتوی، بهمن بالایی به عنوان نماینده جدید سازمان جهاد کشاورزی استان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان معرفی شد .

لازم به توضیح است مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور در ادامه سفر خود به استان اردبیل از کشتارگاه فوق مدرن و مجهز کشتارگاه طیور شرکت آرتا جوجه که با مشارکت و کمک صندوق توسعه بخش کشاورزی در حال تکمیل نهایی است بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص تکمیل طرح ها قرار گرفت. این هیئت همچنین از واحد مجهز سورتینگ سیب زمینی با هدف صادرات محور بازدید کردند و راه اندازی این واحد را در تنظیم قیمت بازار محصول سیب زمینی، جلوگیری از ضایعات این محصول و همچنین تامین خوراک واحد های صنایع تبدیلی و تکمیلی بسیار ارزشمند دانستند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید