Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جشنواره کارآفرینی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

هدف از اجرای این جشنواره نمایش اقدامات عملی کارآفرینی حوزه کشاورزی استان فارس، معرفی ایده های موفق، بازاریابی فروش محصولات، فرصت یابی با هدف ایجاد فضای مناسب کسب و کار و تبادل نظر بین کارآفرینان و مسئولان بود.

برگزاری جشنواره کارآفرینی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

جشنواره کارآفرینان بخش کشاورزی استان فارس با حضور رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان برگزار شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، در این همایش که کارآفرینان شاخص، مسئولان کشوری و استانی، محققان، مدرسان، دانشجویان و فعالان بخش کشاورزی حضور داشتند؛ دکتر بصام رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی با اشاره به موضوع علم اقتصاد، رده های اقتصادی در جوامع پیشرفته را تشریح کرد و چگونگی گذر کارآفرینان از هریک از آن ها را توضیح داد.

وی مسیر حرکت کارآفرینان موفق را گذر از همه این رده ها اعلام کرد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی کارآفرینی را از سیاست های اصلی مؤسسه خصوصاً در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برشمرد.

قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این جشنواره ضمن تشکر از برپایی این مراسم در سال اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال به تشریح چالش های کارآفرینی بخش کشاورزی استان فارس با وجود پیشرو بودن در این بخش پرداخت .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس نیز گزارش مختصری از فعالیت های مرکز و کارآفرینی دانشجویان ارائه و کارآفرینی دانشجویان را در زمینه های علوم زراعی و باغی، دامپروری، صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی ، آبخیزداری و آبخوان داری تشریح کرد.

زارع در پایان هدف از اجرای این جشنواره را نمایش اقدامات عملی کارآفرینی حوزه کشاورزی استان فارس، معرفی ایده های موفق، بازاریابی فروش محصولات، فرصت یابی با هدف ایجاد فضای مناسب کسب و کار و تبادل نظر بین کارآفرینان و مسئولان اعلام کرد.

سخنرانی چهار نفر از کارآفرینان در ارتباط به چالش های کارآفرینی در کشور و تقدیر از 45 نفر کارآفرین شاخص کشاورزی استان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

شایان توجه است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عرضه فعالیت ها و دستاوردهای کارآفرینان کشاورزی استان فارس برپا شده بود که توسط مسئولان افتتاح و مورد بازدید عمومی قرار گرفت .

گفتنی است این جشنواره از سوی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و با همکاری موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی فارس، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی فارس برگزار شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید