Iranian Agriculture News Agency

معاون مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی عنوان کرد:

بازنگری استانداردهای آموزشی شغلی مرتبط با بهره برداران و کار دانش کشاورزی در سال جاری

بازنگری و تدوین دوره های آموزشی مرتبط با آموزش کارکنان، تدوین و بازنگری برنامه های درسی علمی کاربردی و تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش زنان روستایی، انجام یک پروژه بین المللی با سازمان خواروبار کشاورزی(FAO)، ارزیابی طرح های کار حین تحصیل و کارآفرینی و ... از برنامه های معاونت برنامه ریزی و تدوین منابع علمی مؤسسه در سال 1396 به شمار می رود.

بازنگری استانداردهای آموزشی شغلی مرتبط با بهره برداران و کار دانش کشاورزی در سال جاری

معاون برنامه ریزی و تدوین منابع علمی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی برنامه های عملیاتی این معاونت در سال 1396 را تشریح کرد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، دکتر شریف پور بر افزایش تعاملات بین بخش های مختلف مؤسسه تاکید کرد و اظهار داشت: برای اجرای کلیه برنامه ها در هر سازمان و مؤسسه‌ای می بایست فرآیندی طی شود و نتیجه بخش بودن برنامه ها متاثر از درست انجام شدن کلیه مراحل است.

وی تصریح کرد: برای سال 1396 برنامه هایی پیش بینی کرده ایم که از جمله آنها می توان به تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی شغلی مرتبط با بهره برداران و کار دانش کشاورزی، بازنگری و تدوین دوره های آموزشی مرتبط با آموزش کارکنان، تدوین و بازنگری برنامه های درسی علمی کاربردی و تدوین برنامه های درسی مرتبط با آموزش زنان روستایی اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی و تدوین منابع علمی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی ارزیابی طرح های کار حین تحصیل و کارآفرینی، تهیه مقالات پژوهشی و شرکت در همایش های علمی - پژوهشی، مشاوره و راهنمایی پایان نامه های دانشجویی، داوری مقالات و طرح های تحقیقاتی ارسالی به مؤسسه، تهیه بانک اطلاعات آزمایشگاه ها، کارگاه ها و عرصه های مراکز آموزشی تابعه و اقدام برای دریافت ISO ، برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی تخصصی، انجام یک پروژه بین المللی با سازمان FAO ، نظارت و ارزیابی مراکز، همکاری با کمیته ماده 21 ، تخصیص بودجه برای تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و انجام طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی را از دیگر برنامه های معاونت برنامه ریزی و تدوین منابع علمی مؤسسه در سال 1396 اعلام کرد.

شریف پور در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش همکاران خود و با اجرای به موقع برنامه ها در تحقق اهداف مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی در توسعه کیفی و کمی آموزش بخش کشاورزی گام های مؤثری بردارند .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید