Iranian Agriculture News Agency

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از پژوهشکده چای کشور خواستار شد:

کاربردی شدن تحقیقات در حوزه چای کشور/ تعامل بیشتر مجموعه تحقیقاتی چای با سازمان چای کشور و معاونت امور باغبانی

در این بازدید معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی توصیه‌های لازم را به مدیران پژوهشکده به منظور کاربردی شدن بیش‌تر تحقیقات در حال انجام در حوزه چای یادآور شد.

کاربردی شدن تحقیقات در حوزه چای کشور/ تعامل بیشتر مجموعه تحقیقاتی چای با سازمان چای کشور و معاونت امور باغبانی

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از ستاد پژوهشکده چای کشور واقع در لاهیجان بازدید کرد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده چای کشور، در این بازدید معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و همراهان از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در پژوهشکده چای مطلع و با توضیحات دکتر آزادی رئیس پژوهشکده، دکتر سراجی معاونت پژوهش و فناوری پژوهشکده، مدیران گروه‌های پژوهشی و تعدادی از اعضای هیات علمی پژوهشکده چای، بازدیدکنندگان با برنامه‌های پژوهشی، پتانسیل موجود و امکانات تخصصی آزمایشگاهی این مجموعه تحقیقاتی از نزدیک آشنا شدند.

براساس این گزارش، در این بازدید علمی، محمد علی طهماسبی توصیه‌های لازم را به مدیران پژوهشکده به منظور کاربردی شدن بیش‌تر تحقیقات در حال انجام در حوزه چای را یادآور شد و همچنین مراتب تقدیر خویش را از مدیران این پژوهشکده به خاطر برنامه‌ریزی‌های مطلوب تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی ابراز داشت.

وی تعامل بیش‌تر مجموعه تحقیقاتی چای را با سازمان چای کشور و معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی را خواستار شد و قول مساعدت‌های لازم را به مدیران این پژوهشکده داد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید