Iranian Agriculture News Agency

در بازدید رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی از پژوهشکده چای کشور عنوان شد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن علمی گیاهان دارویی و پژوهشکده چای کشور

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی مشترک و انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک؛ از جمله مهم‌ترین مصوبات نشست هم‌اندیشی انجمن علمی گیاهان دارویی و پژوهشکده چای کشور بود.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن علمی گیاهان دارویی و پژوهشکده چای کشور

در بازدید رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی از پژوهشکده چای کشور تفاهم‌نامه همکاری فی مابین منعقد شد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده چای کشور، دکتر محمدباقر رضایی رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی کشور از پژوهشکده چای کشور واقع در لاهیجان بازدید کرد.

براساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی به منظور ایجاد بسترهای مناسب همکاری با انجمن علمی گیاهان دارویی با حضور دکتر آزادی رئیس پژوهشکده چای کشور، دکتر سراجی معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده، مدیران پایه ستادی و جمعی از اعضای هیات علمی و محققان غیرهیات علمی برگزار شد .

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی مشترک و انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک؛ از جمله مهم‌ترین مصوبات این نشست هم‌اندیشی بود.

رضایی پس از پایان نشست، از آزمایشگاه‌های تخصصی، کارخانه‌های چایسازی و سایر امکانات و تجهیزات زیربنایی ستاد پژوهشکده بازدید کرد و بحث و تبادل نظر علمی در موضوعات علمی مختلف با توضیحات مدیران گروه‌های پژوهشی انجام شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید