Iranian Agriculture News Agency

جوایز ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران اهدا شد

طی مراسمی در سالن همایش‌های وزارت راه و شهرسازی، نخستین دوره از جوایز ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران به شرکت‌های منتخب هیأت داوران اهدا شد.

جوایز ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران اهدا شد

طی مراسمی در سالن همایش‌های وزارت راه و شهرسازی، نخستین دوره از جوایز ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی ایران به شرکت‌های منتخب هیئت داوران اهدا شد که در این میان شرکت نستله نیز در دو بخش هماهنگی در بخش‌های استاندارد و رویکرد زیست‌محیطی مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایانا، در این مراسم، جان نوتردام، مسئول شبکه مسئولیت اجتماعی CSR Europe طی سخنرانی خود از اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تعیین اهداف توسعه پایدار گفت و اظهار کرد: "توسعه پایدار و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها، منتج به نوآوری و ایجاد موقعیت‌های جدید در عرصه‌های مختلف یک کشور، افزایش اعتبار و محبوبیت شرکت‌ها و همچنین جذب و حفظ کارمندان، مشتریان و ذی‌نفعان خواهد شد. از همین رو، شرکت‌ها باید توجه به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه پایدار را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند."

علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله ایران پس از دریافت لوح از دستان هیأت داوران این همایش گفت: "خوشحالیم که بار دیگر فعالیت‌های ایجاد ارزش مشترک و مسئولیت‌های اجتماعی نستله از طرف صاحب‌نظران این حوزه شناخته شد. این جوایز نستله را در بهبود کیفیت زندگی مردم و سهیم‌شدن در ساخت آینده‌ای بهتر بیش از پیش مصمم‌تر خواهد کرد."

نخستین دور از این رویداد که با همت شورای سیاست‌گذاری این مراسم ازجمله عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی کشور و فاطمه دانشور برگزار شد، با معرفی شرکت‌های ایرانی فعال و موفق در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به پایان رسید./

S-960216-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید