Iranian Agriculture News Agency

گرگ کودکم را با خود برد


شهروند| گرگ مهاجم در یک لحظه کودک ٣‌سال و ٦ماهه را از دست خواهر و پدربزرگش کشید و رفت اما با تلاش اعضای خانواده و اهالی روستا از مرگ دلخراش نجات پیدا کرد.
مادر این کودک در حالی ‌که حال‌ و روز خوشی نداشت، گفت: در حال ‌حاضر کودکم در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بستری است و امیدوارم با تلاش پزشکان معالج هر چه زودتر بهبود یابد و خانواده از نگرانی درآید.
این زن روستایی که از اهالی روستای زرند از توابع شهرستان خدابنده است، اظهار کرد: شایع است که محیط ‌زیست این گرگ‌ها را در منطقه رها کرده است و انتظار داریم هر چه زودتر به نگرانی اهالی روستا و دیگر روستاهای همجوار در این خصوص پایان دهد.
پدر این کودک نیز گفت: در داخل خانه بودیم که با فریادهای بلند دختر ١٢ساله‌ام بیرون آمدیم و وقتی خبر را شنیدیم بی‌درنگ و به‌صورت پیاده در پی گرگ مهاجم که هنوز فاصله زیادی با ما نداشت و کودکم (فاطمه) را زنده با خود می‌برد، دویدیم.
امیرعلی کرمی افزود: خودم، اعضای خانواده و اهالی روستا حدود ٢کیلومتر این گرگ را تعقیب کردیم و این حیوان درنده و وحشی چون صدای داد و فریاد اهالی روستا و شلیک تیر را شنید به‌خاطر ترس از جان، کودک را در پای کوه رها کرد و از محل دور شد. وی با بیان این‌که گرگ دخترم را از ناحیه شکم و کمر بر دهان گرفته بود و با خود می‌برد، اظهار کرد: وقتی بر بالین کودکم رسیدم، او را زنده یافتیم و در حالی ‌که از شدت درد و ترس، گریه می‌کرد با صدای کودکانه‌اش می‌گفت: ‌هاپو (سگ) مرا گاز گرفت.
کرمی افزود: حوالی ساعت ١٩عصر جمعه، ١٥اردیبهشت ٢فرزندنم به همراه پدربزرگشان در باغچه خانه که دارای دیواری کوتاه است، مشغول قدم‌زدن بودند که ناگهان گرگ مهاجم از پشت رسیده و کودکم را به دهان می‌گیرد.
وی گفت: دختر ١٢ساله‌ام با مشاهده این صحنه به‌شدت ترسیده است و دخترم نیز در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان تحت‌ مداوا و درمان است.
یکی از پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه کودکان نیز گفت: این کودک را جمعه‌شب به این بخش آوردند که به‌خاطر هماتوم (خونریزی) پشت کبد، شبانه از سوی دکتر علی فتاحی مورد عمل جراحی قرار گرفت که صبح روز شنبه نیز از دستگاه جدا شد و به بخش مراقبت‌های ویژه کودکان منتقل شد. وی با بیان این‌که کودک در حال ‌حاضر خواب‌آلود است، افزود: خوشبختانه جای زخم‌ها زیاد عمیق نیست و سرش نیز به‌خاطر برخورد با زمین زخمی شده بود که بخیه زده شد. این پرستار گفت: حال کودک ١٨ماهه نیز که ٢٩فروردین امسال از چنگال گرگ نجات پیدا کرد و هم‌اکنون نیز در همین بخش بستری است، رو به بهبود است.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید