Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی خبر داد:

برگزاری کارگاه های آموزشی کارآفرینی کسب و کار، بازار سرمایه و بورس / توجه به تجاری سازی فن آورانه کارآفرینان در سال جاری

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی گفت: در حوزه آموزش سه برنامه تلاش برای دریافت مجوز برگزاری دوره های آموزشی کار و کسب و کارآفرینی از وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با کارآفرینی کسب و کار، آشنایی با بازار سرمایه و بورس و ...، دوره های آموزشی برای مدیران، مدرسان و کارکنان تهیه شده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی کارآفرینی کسب و کار، بازار سرمایه و بورس / توجه به تجاری سازی فن آورانه کارآفرینان در سال جاری

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی برنامه های این مرکز را در حوزه آموزش در سال جاری اعلام کرد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی، اسماعیل صالحی مقدم با بیان اینکه مرکز کارآفرینی در چهار حوزه آموزش، پژوهش، ترویج و مشاوره فعالیت می کند، گفت: برای هر بخش در سال 1396 برنامه هایی نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: در حوزه آموزش سه برنامه تلاش برای دریافت مجوز برگزاری دوره های آموزشی کار و کسب و کارآفرینی از وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با کارآفرینی کسب و کار، آشنایی با بازار سرمایه و بورس و . .. ، کارگاه های آموزشی برای مدیران، مدرسان و کارکنان تهیه شده است.

رئیس مرکز کارآفرینی مؤسسه با اشاره به تجاری سازی فن آورانه کارآفرینان و ارائه طرح های پژوهشی مرتبط یادآور شد: همچنین ارائه دستاوردهای کارآفرینان در چارچوب مقاله های علمی در این حوزه ضروری است و برنامه هایی نیز در حوزه پژوهش پیش بینی شده است .
صالحی مقدم با بیان اینکه یکی از وظایف عمده مرکز کارآفرینی ترویج نوآروی ها، خلاقیت ها، فناوری ها و فن آفرینی هاست، تأکید کرد: در این حوزه نیز برنامه هایی برای دانشجویان کارآفرین دوره های علمی - کاربردی تدوین شده است .

وی در پایان به حوزه مشاوره پرداخت و گفت: در این حوزه برنامه هایی به منظور مشاوره و راهنمایی دانشجویان و دانش آموختگان کارآفرین در بخش کشاورزی تدوین شده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید